هوآوی Mate 50e و کسب تاییدیه 3C

هوآوی Mate 50e و کسب تاییدیه 3C

انتظار می رود هواوی میت 50 ای در 6 سپتامبر همراه چند گوشی هوشمند دیگر در چین معرفی شود. اما قبل از آن، دستگاه در وب سایت گواهی چین (3C) مشاهده شده است. این گوشی با آداپتور شارژ هواوی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی در لیست قرار گرفت. گزارش ها حاکی از آن است که این دستگاه دارای یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و همچنین دارای شارژ بی سیم است.

طبق گفته‌های Panda، هواوی Mate 50e گواهینامه 3C چین را دریافت کرد. این گوشی هوشمند با شماره مدل CET-AL60 و آداپتور شارژ هواوی با پشتیبانی از 66 وات در وب سایت صدور گواهینامه فهرست شد. این نشان می‌دهد که همه گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی ممکن است از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی کنند.

سری هوآوی Mate 50 در تاریخ 6 سپتامبر رونمایی خواهد شد. انتظار می رود این سری دارای چهار مدل Mate 50، Mate 50e، Mate 50 Pro و Mate 50 RS Edition باشد. این شرکت هنوز مشخصات هیچ یک از دستگاه ها را فاش نکرده است.

با این حال، طبق اطلاعات و شایعات مختلف، هواوی میت 50 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 قدرت می گیرد اما فقط از 4G LTE پشتیبانی می کند. Mate 50 Pro و 50 RS Edition از چیپست Kirin 9000S خود این شرکت استفاده خواهند کرد. در حالی که مدل Mate 50e احتمالاً دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 778G خواهد بود.

انتظار می‌رود همه دستگاه‌های این سری دارای نمایشگر OLED باشند که منبع آن BOE است، با این حال، نرخ به‌روزرسانی در هر دستگاه متفاوت است. مدل‌های پایه دارای نرخ تازه‌سازی استاندارد 90 هرتز و مدل‌های بالاتر از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برند. از نظر نرم‌افزاری، خط تولید آتی از سیستم عامل HarmonyOS 3.0 این شرکت استفاده می‌کند.

قیمت و جزئیات دیگر در مورد دستگاه ها هنوز مشخص نیست. در هر صورت، تاریخ رونمایی ششم سپتامبر بوده که نزدیک است و تنها چند ساعت تا رونمایی این خانواده پرچمدار هوآوی قرار داریم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی هوآوی از گوشی Nova 12

نظرات در مورد : هوآوی Mate 50e و کسب تاییدیه 3C

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *