هوآوی پرفروش ترین برند گجت پوشیدنی در چین

هوآوی پرفروش ترین برند گجت پوشیدنی در چین

شرکت تحقیقات بازار Canalys اخیراً داده های تحقیقاتی خود را منتشر کرده است که حاوی گزارش فصلی بازار مچ بند پوشیدنی در چین برای سه ماهه سوم سال جاری است. این گزارش نشان می‌دهد که غول فناوری چینی هوآوی با وجود از دست دادن زمین در خارج از کشور همچنان بر بازار داخلی تسلط دارد. این غول فناوری، سهم بازار 24 درصدی را در اختیار داشت تا پیشتاز این مجموعه باشد. با این حال، سهم بازار هواوی نشان دهنده کاهش 27 درصدی عملکرد سالانه آن است.

شیائومی از زمان عرضه مدل‌های بسیار محبوب Mi Band، به‌ویژه مدل انقلابی Band 2، بازیگر قدرتمندی در بازار پوشیدنی‌های هوشمند بوده است. در جایگاه سوم یک شرکت جدید به نام XTC است که 10 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است در حالی که غول فناوری ایالات متحده و رهبر بازار جهانی پوشیدنی اپل، با 9 درصد سهم از بازار در جایگاه چهارم قرار دارد. جالب اینجاست که سهم اپل در بازار نسبت به سال گذشته افزایش 53 درصدی در فروش آن را نشان می‌دهد. این رشد عظیم ممکن است به دلیل عرضه محصولات جدید در این سه ماهه باشد.

در نهایت، OPPO رتبه 5 برتر را با 4 درصد سهم بازار تکمیل می کند که نشان دهنده رشد سالانه 12 درصدی است. Canalys همچنین رتبه‌بندی بازار جهانی مچ‌بند پوشیدنی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در مجموع 49 میلیون دستگاه پوشیدنی هوشمند در سه ماهه سوم 2022 به سراسر جهان ارسال شده است. این نشان دهنده افزایش 3.4 درصدی نسبت به سال گذشته است. این گزارش الگوی ثابت رشد ساعت‌های هوشمند و کاهش فروش باندهای هوشمند را نشان می‌دهد.

اپل با 20 درصد سهم بازار در بازار جهانی پوشیدنی پیشتاز است و پس از آن سامسونگ، شیائومی، سازنده هندی نویز و هواوی قرار دارند. با توجه به تحریم های دولت ایالات متحده علیه این شرکت، دیدن این که هوآوی در بازار جهانی کاهش پیدا کرده است، چشمگیر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی مایمنگ A20 5G با مشخصات میان رده معرفی شد

نظرات در مورد : هوآوی پرفروش ترین برند گجت پوشیدنی در چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *