هوآوی در قله های پیشرفت

هوآوی

هوآوی طی گزاراشات خود اعلام کرد تا کنون توانسته بیش از 100 میلیون گوشی هوشمند را در سراسر جهان به فروش برساند. این یک رکورد بسیار خوب برای این شرکت چینی است. این آمار نشان داد فروش این شرکت نسبت به سال های گذشته 19 درصد افزایش یافته و پیش بینی می شود تا پایان سال این آمار به 140 میلیون نیز برسد و حتی شاید بیشتر باشد.

مدیر عامل بخش تجاری شرکت هوآوی , یو چنگ دان , اعلام کرده که از ژانویه تا سپتامبر امسال , شرکت هوآوی 30 درصد رشد اقتصادی خواهد داشت. وی ادامه داد هوآوی قصد دارد گوشی های میان رده جدیدی را به همراه یک پرچم دار قوی معرفی کند. فعالیت های قوی و عملکرد مناسب شرکت هوآوی باعث شد این شرکت در سال 2017 , رتبه‌ی دوم تولید تلفن هوشمند را از آن خود کند. البته باید گفت فروش زیاد هوآوی در ماه های ژوئن و ژولای در این امر بی تاثیر نبوده است. در کنار این عدم فعالیت اپل در این مدت , میدان را برای سایر شرکت ها باز کرده است.

شایان ذکر است که در سال های اخیر دو شرکت آسیایی , بازار تولید گوشی های هوشمند را در دست گرفته و پیشرفت قابل توجهی داشته اند. یکی از این شرکت ها , شرکت چینی هوآوی به همراه تولیدات قوی و میان رده خود می باشد. هوآوی در ابتدا با عرضه ی محصولاتی با قیمت پایین توانست توجه قشر متوسط جامعه را به سمت خود جلب نماید و در این میان بسیاری از افراد به دلیل بصرفه بودن قیمت دستگاه های هوشمند این کمپانی به یکی از طرفداران پر و پا قرص این کمپانی چینی تبدلی سدند و اکنون نیز با عرضه ی گوشی های هوشمند پرچمدار یکی از برندهای مطرح در دنیا به حساب می آید.

اخیرا این کمپانی از پرچمدار جدید خود با نام میت 10 (Mate 10) و میت 10 پرو (Mate 10 Pro) نیز رونمایی به عمل آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر Mate 50 Pro در دو رنگ مشکی و سفید

نظرات در مورد : هوآوی در قله های پیشرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *