هوآوی برنامه ای برای معرفی گوشی Mate 50 Pro+ ندارد

هوآوی برنامه ای برای معرفی گوشی Mate 50 Pro+ ندارد

گزارش شده است که هواوی در حال آماده شدن برای عرضه سه نسخه از سری میت 50 آینده است اما به نظر می رسد که این شرکت تغییراتی در این برنامه ایجاد کرد. همانطور که افشاگران جدید اشاره می کنند، احتمالاً نسخه Mate 50 Pro+ در کار نیست و این شرکت برنامه ای ندارد.

یک منبع آگاه معروف Weibo اشاره کرده است که هواوی اخیراً تغییراتی را در استراتژی عرضه سری میت 50 ایجاد کرده است و فاش شده که این شرکت ممکن است نسخه Pro+ را لغو کند. اگر به نمودار قبلی  نگاه کنیم، می توانیم به این درک از چهار مدل برسیم که سه نسخه استاندارد و یک نسخه ویژه در کار است.

با این حال، در صورت حذف مدل Pro+، ما فقط میت 50 و میت 50 پرو را در قلمرو مصرف‌کنندگان به همراه احتمال وقوع نوع پورشه دیزاین خواهیم یافت. سناریوی مشابهی در مورد سری هواوی P50 نیز رخ داده که در مدل‌های استاندارد و پرو عرضه می‌شد، در حالی که سری P40 دارای سه نسخه بود.

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع وجود ندارد و گفته شده که تمام مدل های سری میت 50 هواوی به شبکه 4G مجهز شده و می توانند از طریق قاب خارجی به 5G دسترسی داشته باشند. قبلا برای دستگاه های P50 Pro چنین قابی را شاهد بودیم. با این حال، می تواند به طور مستقیم نشان دهد که هواوی مشتاق است تا به شدت از چیپست های اسنپدراگون کوالکام برای این سری پرچمداران آینده استفاده کند. شایان ذکر بوده که طراحی نسل جدید تغییراتی به خود دیده است.

آخرین تغییرات ممکن است مربوط به مشکلات زنجیره تامین باشد و سازنده چینی در تلاش است تا آنها را به موقع حل کند تا دستگاه به مرحله رونمایی و عرضه برسد. متاسفانه مشخص نیست خانواده میت 50 چه زمانی رونمایی خواهند شد اما احتمالا آگوست امسال است.

در اخباری مرتبط پیشتر هواوی به تاریخ رونمایی خانواده نوا 10 خود اشاره کرد. اکنون، مدل پرو در پایگاه های بنچمارک رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی آن را بدست آوردیم. این برخی از مشخصات محصول آینده هوآوی خواهد بود.

بر اساس گزارش MySmartPrice، یک مدل گوشی هوشمند از غول فناوری چینی در پلتفرم بنچمارک محبوب GeekBench ظاهر شده است. این گوشی دارای شماره مدل GLA-AL00 بود. به عبارت دیگر، این دستگاه احتمالاً بخشی از سری Nova 10 خواهد بود و نسخه پیشرفته Pro است. علاوه بر این، لیست بنچمارک همچنین پردازنده ، نسخه سیستم عامل و حتی رم Nova 10 Pro را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویری از پنل عقب هوآوی Mate 60

با نگاهی به نتایج GeekBench، این گوشی هوشمند در تست های تک هسته ای 784 امتیاز و در تست چند هسته ای 2813 امتیاز کسب کرد. پردازنده آن یک تراشه هشت هسته ای با چهار هسته 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز است. بنابراین، این بدون شک چیپست کوالکام Snapdragon 778G خواهد بود که با پردازنده گرافیکی Adreno 642L همراه می شود. این بنچمارک همچنین دستگاهی را که بر روی سیستم عامل اندروید 11 کار می کند، فهرست می کند.

یکی دیگر از جزئیات قابل توجه این است که Nova 10 Pro حداقل با یک پیکربندی ذخیره سازی با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد. با توجه به آنچه تاکنون می دانیم، انتظار می رود این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی OLED و حفره بیضی شکل در جلو برای ماژول دوربین سلفی دوگانه و پشتیبانی از نرخ نرخ نوسازی 120 هرتز باشد. این دستگاه ممکن است دارای شارژ سریع حدود 100 وات باشد و از سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی در عقب بهره ببرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی برنامه ای برای معرفی گوشی Mate 50 Pro+ ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *