نسخه‌ی ارزانی از ایکس‌باکس در راه است

ایکس‌باکس مایکروسافت، یکی از محبوب‌ترین کنسول های حال حاضر است و با تلاش مضاعف مایکروسافت توانسته به رقیب اصلی PS4 بدل گردد. اما گذشته از همه‌ی اینها، اپل چند ماه پیش Apple TV را رونمایی کرد و با توجه به سابقه این کمپانی، بسیار مورد توجه قرار گرفت. در حال حاضر، با توجه به گزارشی که در سایت Petri منتشر شده است، این امکان وجود دارد مایکروسافت نسخه‌ای کوچک‌تر و ارزان‌تر از ایکس باکس وان در سال 2016 ارائه کند که هدف گذاری شده با Apple TV رقابت کند.

طبق گزارشی که از وبلاگ‌نویس در ارتباط با مایکروسافت منتشر شده، کمپانی یاد شده تصمیم دارد نسخه‌ای تازه از کنسول ایکس‌باکس وان را در سال 2016 رونمایی کند. از ویژگی های که آن را قابل رقابت با Apple TV می‌ساز می‌توان به پشتیبانی از بازی های موجود در فروشگاه ویندوز در کنار بازی های کنسولی اشاره کرد.

با توجه به آنچه که در گزارش مربوطه عنوان شده است، اگر وجود این کنسول صحت داشته باشد، احتمالا سال آینده با قیمتی کمتر 350 دلار ارائه خواهد شد که رکورد ارزان‌ترین نسخه‌ی ایکس‌باکس را خواهد شکست.

هنوز گفته‌ای رسمی در مورد این کنسول و شایعات آن وجود ندارد، اما اگر شایعات حقیقت داشته باشند. می‌توان در یافت که مایکروسافت محصول جدید Apple TV را در جایگاه یک رقیب می‌داند و به همین دلیل تصمیم دارد با ارائه‌ی محصولی ارزان قیمت این رقابت را به نفع خود برگرداند.

منبع: gamespot

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری بازی های Scorpio ایکس باکس با رزولوشن طبیعی 4K اجرا می شوند

نظرات در مورد : نسخه‌ی ارزانی از ایکس‌باکس در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *