هوآوی، میت 10 را در سه نسخه معرفی می کند

میت10

هواوی از جمله برندهای است که توانسته است برای خود مشتریان زیادی را جذب کند و عده ی همیشه منتظرند که این برند گوشی های جدید خود را معرفی نماید ، یکی دیگر از گوشی های جدید که هواوی قصد معرفی آن را دارد میت 10 است.

هوآوی، میت 10 : آنگونه که شایعات نشان میدهد هواوی میت10 قرار است که در 16اکتبر(اواخر مهر ماه) معرفی شود. طبق شایعات میت10 در سه نسخه استاندارد ، لایت و پرو می باشد. 

با توجه به اطلاعات فاش شده ، میت 10 مدل استاندارد به نمایشگر 5.9 اینچی IPS LCD مجهز می باشد که برای آن رزولوشن  Full HDدر نظر گرفته شده است و همچنین به دوربین دوگانه با چینش عمودی مجهز می باشد و به نظر می رسداندازه دریچه دیافراگم یکی از لنزها، F1.6  باشد همچنین قدرت پردازشی میت 10 به وسیله ی تراشه Kirin 970 تامین می گردد. جالب است بدانید حسگر اثرانگشت دکمه Home در حاشیه پایین نمایشگر گرفته است. 

هوآوی، میت 10 را در سه نسخه استاندارد، لایت و پرو معرفی می‌کند

در مدل پرو که حاشیه های اضافی حذف شده اند و هواوی حسگر اثرانگشت را به بدنه پشتی انتقال داده است.البته با توجه به اینکه تصاویر نشان میدهند در حاشیه ی پایین نمایشگر شاهد لوگوی شرکت سازنده هستیم.در میت 10 پرو از پنل صفحه‎نمایش  AMOLED استفاده شده است که برای آن وضوحی Quad HD در نظر گرفته شده است.

در میت 10 پرو با میت 10 استاندارد تفاوت های خاصی جز حافظه ی رم بیشتر وجود ندارد.در هر دو گوشی از دوربین دوگانه 12 و 20 مگاپیکسلی استفاده شده است و قدرت پردازشی در هر دو گوشی توسط چیپ‌ست Kirin 970 تامین می گردد.

سومین نسخه میت 10 لایت می باشد که مانند میت 10 استاندارد با نمایشگر 5.9 اینچی Full HD عرضه می گردد و احتمالا دوربین دوگانه آن فاقد شخصی‌سازی‌های برندLeica  می باشد.

در صورتی که می خواهید از جدیدترین اخبار آگاهی داشته باشید با زوم تک همراه باشید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگاه IFA : گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy Note Edge رونمایی شد.

نظرات در مورد : هوآوی، میت 10 را در سه نسخه معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *