انتشار نسخه 70 از مرورگر گوگل کروم

مرورگر گوگل کروم

یکی از کاربردی ترین مرورگرهای موبایل و کامپیوتر مرورگر گوگل کروم می باشد که تعداد کاربران آن بسیار بیشتر از سایر مرورگرهاست و دلیل این امر نیز سرعت بسیار بالای این مرورگر در ارائه ی خدمات و شناسایی DNSها می باشد.

مرورگر گوگل کروم

کمپانی گوگل ساعاتی قبل نسخه 70 مرورگر محبوب خود را در دسترس کاربران سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قرار داده است. در نسخه ی جدید این مرورگر قابلیتی فراهم کرده تا کاربران بتوانند اتصال بین اکانت های کمپانی گوگل و کروم را غیر فعال کردند، اکنون این مرورگر از سایر نسخه های اپلیکیشن های تحت وب پشتیبانی می کند، امنیت آن افزایش یافته و همچنین شاهد پشتیبانی از فرمت های ویدیویی جدید نظیر فرمت A1 هستیم.

مرورگر گوگل کروم

بزرگترین تغییر مرورگر گوگل کروم نسخه ی 70 یک سیستم عقب‌ گرد به نسخه‌ های قبلی می باشد. در مرورگر گوگل کروم نسخه 69 گوگل سعی داشت تا با ورود به سایت کمپانی گوگل را آسان‌ تر نماید و برای همین، آن‌ ها کاری داشتند تا بتوانند با همان اکانت گوگل‌ به کروم نیز وصل شوند ولی دو مسئله به وجود آمد، یکی اینکه در صورتی که از یکی از اکانت‌ های گوگل و یا کروم بیرون می‌ آمدید، هر دو اکانت Sign Out می‌ شدند.

مرورگر گوگل کروم

مشکل دوم نیز به حریم شخصی باز می گردد. در مرورگر به اکانت گوگل متصل میشد و همگام‌ سازی داده هایی که گوگل کاربران را تشویق به آن می‌ نماید را هم فعال می نمودید تاریخچه ی مرورگر، بوکمارک‌ ها و پسوردها در سرور گوگل ذخیره می‌ شدند. مسئله ای که نگرانی کاربران را به دنبال داشته است. اکنون در نسخه ی جدید امکانی فراهم شده است تا این عضویت به طور خودکار را غیر فعال نمایید و دیگر از ایرادات بالا خبری نباشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال

نظرات در مورد : انتشار نسخه 70 از مرورگر گوگل کروم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *