هر آنچه از گوشی Galaxy A34 سامسونگ می دانیم

هر آنچه از گوشی Galaxy A34 سامسونگ می دانیم

مطمئناً، سری گلکسی اس با تمام سخت‌افزارهای پیشرفته و ویژگی‌های ممتاز عرضه می‌شود، اما همه به دنبال محصولات برتر نیستند. برخی فقط خواهان یک گوشی هوشمند متعادل هستند بدون اینکه نیازی به خرج کردن آن داشته باشند. اینجاست که سری گلکسی A سامسونگ وارد عمل می شود. این مجموعه در حال حاضر شامل برخی از بهترین گوشی های مقرون به صرفه بازار است. و به زودی، این سری با اضافه شدن گلکسی A34 بیشتر بهبود خواهد یافت و نوید یک دستگاه قابل توجه و مقرون به صرفه دیگر خواهد بود.

تایید شده است که سامسونگ در تاریخ 16 مارس از گلکسی A34 همراه با گلکسی A54 در بازار هند رونمایی خواهد کرد. اما قبل از عرضه، همه چیز را در مورد گوشی در اینجا در این پست جمع آوری کرده ایم.

طراحی و نمایش

سامسونگ امسال تغییرات قابل توجهی در طراحی گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس ایجاد کرد و ماژول دوربین را با مدل اولترا مطابقت داد. انتظار می‌رود گلکسی A34 نیز رفتاری مشابه داشته باشد، اما ممکن است به دلایل واضح به اندازه دو پرچمدار برتر به نظر نرسد. رندرها حاکی از آن است که این گوشی برای هر یک از سه سنسور عقب دارای بریدگی های جداگانه دوربین خواهد بود.

این گوشی دارای یک قاب جانبی کمی خمیده با لبه سمت راست دکمه های پاور و صدا است. گلکسی A34 صفحه نمایش جلویی با بریدگی U شکل خواهد داشت. یک بریدگی قطره ای بهتر بود اما الان همین است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر به‌خصوص روی چانه کاملاً ضخیم به نظر می‌رسند. گفته می‌شود که این گوشی در چهار رنگ ارائه می‌شود: نقره‌ای عالی، بنفش عالی، آهک عالی و گرافیت عالی.

گزارش ها حاکی از آن است که گلکسی A34 با نمایشگر 6.6 اینچی AMOLED با وضوح +FHD وارد بازار خواهد شد. این پنل می تواند از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کند، اما ممکن است تطبیق پذیر نباشد. صفحه نمایش باید به اندازه کافی روشن باشد و کاربران احتمالاً مشکلی برای مشاهده محتوا در نور خورشید نخواهند داشت.

مشخصات و ویژگی ها

هر آنچه از گوشی Galaxy A34 سامسونگ می دانیم
سامسونگ گلکسی A34 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده معرفی خواهد شد و درست زیر گلکسی A54 قرار خواهد گرفت. این گوشی دقیقاً عملکرد محور نخواهد بود و دارای یک پردازنده به اندازه کافی خوب برای انجام کارها خواهد بود. طبق گزارش‌های متعدد، می‌توان آن را از تراشه مدیاتک Dimensity 1080 تامین کرد که دارای یک پیکربندی خوشه‌ای دوگانه با دو هسته ARM Cortex-A78 با کلاک 2.6 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است.

بیشتر بخوانید  پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 را سامسونگ می سازد

این چیپست را می توان با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی جفت کرد. از نظر نرم‌افزاری، گوشی One UI 5 مبتنی بر اندروید 13 بوت می‌شود. شایان ذکر است، گزارش شده است که این گوشی 4 سال سیستم‌عامل اصلی و 5 سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت خواهد کرد. گوشی های قبلی سری A تنها با 3 سال به روز رسانی اصلی وارد بازار شدند، بنابراین این قطعا خبر خوبی است.

سوخت این گوشی هوشمند یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 واتی خواهد بود. اگر فکر می‌کنید 25 وات خیلی کند است، این ممکن است به شما کمک کند احساس خوبی داشته باشید ، حتی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از شارژ بیش از 45 وات پشتیبانی نمی‌کنند.

برای عکاسی، گلکسی A34 دارای یک واحد دوربین سه گانه است که عنوان آن یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) است. همچنین یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین عکاسی ماکرو 5 مگاپیکسلی در قسمت پشتی دارد. این گوشی ممکن است یک دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس های ویدیویی به نمایش بگذارد.

قیمت مورد انتظار

قیمت گلکسی A34 بسته به کشوری که در آن زندگی می کنید متفاوت خواهد بود. گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است قیمت گوشی را در بازارهای منتخب بسیار ارزان تر کند. مردم مناطقی مانند هند و اندونزی ممکن است بتوانند نسخه پایه 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی A34 را با قیمت حدود 323 دلار (26400 روپیه) خریداری کنند. نسخه 256 گیگابایتی می تواند 382 دلار (31000) قیمت داشته باشد. قیمت این گوشی در اروپا ممکن است کمی بالاتر باشد و نوع پایه آن از حدود 430 دلار شروع می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه از گوشی Galaxy A34 سامسونگ می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *