هر آنچه از سری نوا 9 هوآوی می دانیم

هر آنچه از سری نوا 9 هوآوی می دانیم

هوآوی در نظر دارد بزودی سری گوشی های میان رده نوا 9 را معرفی کند. اسمارتفون هایی که طراحی جذابی داشته و هوآوی هم درصدد است ویژگی های ظاهری و مشخصات کلیدی قابل قبولی برای آنها در نظر گیرد.

در حالی که HUAWEI همچنان دارای پرچمدارانی مانند P50 Pro است و به طور مداوم گوشی هایی با دوربین حرفه ای تولید می کند، ما تمرکز خود را بر روی محصولات میان رده این شرکت می گذاریم. در ماه سپتامبر شاهد رونمایی سری هوآوی Nova 9 خواهیم بود. در حالی که هیچ چیز توسط این شرکت تأیید نشده است، برخی از مشخصات و تصاویر قبل از رونمایی رسمی فاش شده است. در این مطلب قصد داریم هر آنچه از سری نوا 9 شرکت چینی می دانیم را مطرح کنیم و بیشتر قبل از رونمایی با آن آشنا شویم.

 

ظرفیت باتری سری نوا 9 هوآوی

طبق اطلاعات مرکز صدور گواهی 3C چین، امسال می توانیم دو مدل از سری Nova 9 را شاهد باشیم. یک مدل استاندارد Nova 9 و همچنین یک نوا 9 پرو که عمدتا این مدل ها مشخصات بهتری دارند. در حال حاضر ما می دانیم حداقل یک تفاوت بین دو مدل مربوط به ظرفیت باتری و سرعت شارژ است. نوا 9 دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت و فناوری شارژ 65 وات خواهد بود. از طرف دیگر، مدل پرو دارای ظرفیت کمی کمتر از 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و فناوری شارژ سریع 100 واتی هم دارد.

 

آشکار شدن طراحی سری نوا 9 هوآوی

شرکت هوآوی می خواهد خانواده سری نوا 9 را به مشخصات بزرگی مجهز کند و در این بین طراحی جذابی هم در انتظار این سری است. طراحی این دو گوشی جدید بسیار شبیه به Nova 8 قبلی خواهد بود. متمایزترین ویژگی برجستگی بزرگ دوربین بیضی شکل در قسمت عقب دستگاه ها است. تصاویر فاش شده  طراحی این دیوایس را فاش کرده و مشخص ساخته که سری نوا 9 هوآوی چه ویژگی های در ظاهر دارند. در بخش عقب آنها ماژول بزرگ بیضی شکل وجود دارد که درون آن یک حسگر بزرگ و سه حسگر کوچک همراه با فلاش LED تعبیه شد.

در قسمت زیرین بدنه نیز لوگو نوا را شاهد هستیم که در کنار نام هوآوی به چشم می خورد. در یک سمت دستگاه کلید پاور و کلید تنظیم صدا قرار داده شده و در سمت دیگر چیزی به چشم نمی خورد. حسگر اثرانگشت هم قرار است زیر نمایشگر باشد باتوجه به اینکه نوا 9 سری رده بالا هوآوی هستند و عمدتا مدل های رده بالا به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می‌شوند.

بیشتر بخوانید  نسخه پایدار HARMONYOS 2 برای میت پد هوآوی منتشر شد

گذشته از آن رنگ بندی این سری هم متنوع خواهد بود و شامل مشکی، مرواریدی، آبی و سبز می شود.

هر آنچه از سری نوا 9 هوآوی می دانیم

 

مشخصات کلیدی سری نوا 9 هوآوی

بخش سخت افزاری همیشه اهمیت بالایی برای خریداران گوشی هوشمند دارد. هوآوی هم در بیشتر مواقع سعی داشته مشخصاتی را به کار گیرد که موردتوجه است و دستگاه نیز بتواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. سری نوا همیشه مدل هایی رده بالا بودند و توانستند مورد توجه طرفداران هوآوی قرار گیرند. بنابراین می توان انتظار بساری از نسل جدید خانواده Nova داشت که دارای پردازنده سریعتر و پیکربندی رده بالاتر هستند.

مشخصات دیگر مانند پردازنده، حافظه رم و حافظه ذخیره سازی چندان شناخته شده نیست و اطلاعات خاصی هم ارائه نشد. با این حال، ما می دانیم که Nova 9 از پردازنده هایی پشتیبانی می کند که از 5G پشتیبانی می کنند، اما به شبکه های 4G محدود می شوند. طبق گزارش های موجود، به احتمال بسیار Nova 9 از چیپست Kirin 990E که تراشه گرافیکی Mali-G76 است، قدرت خواهد گرفت.

در بخش حافظه رم انتظار داریم با 8 گیگابایت حافظه رم عرضه شود و حافظه ذخیره سازی بین 128 و 256 گیگابایتی خواهد داشت. چنین مشخصات کلیدی بدان معناست که محصول هوآوی عملکرد خوبی می تواند از خود نشان دهد و اسمارتفون قدرتمندی خواهد بود.

 

نرم افزار سری نوا 9 هوآوی

از نظر نرم افزاری، می دانیم که هوآوی Nova 9 Pro یکی از اولین گوشی هایی است که با HarmonyOS 2.1 عرضه می شود. منتظر بروزرسانی های بیشتر در سری میان رده Nova 9 و معرفی کامل آن باشید که در ماه سپتامبر معرفی و عرضه خواهند شد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به انتظار ادامه داد و برند چینی قصد دارد محصولاتی را بزودی معرفی کند که دارای ویژگی های برجسته نسبت به نسل پیشین خود هستند و بیشتر می توانند نظر علاقمندان را جلب کنند.

 

منبع

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : هر آنچه از سری نوا 9 هوآوی می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *