هدفون Powerbeats Pro با طرح سفارشی طراح ایرانی معرفی شد

هدفون Powerbeats Pro با طرح سفارشی طراحی ایرانی معرفی شد

شرکت زیرمجموعه اپل Beats که با نام Beats by Dre نیز شناخته می‌شود، هدفون Powerbeats Pro را در سال 2019 عرضه کرد. از آن زمان، این برند نسخه‌های ویژه بسیاری از هدفون‌های ورزشی متمرکز مانند Powerbeats Pro NBA75 عاج نسخه محدود عرضه کرده است.

اکنون، این برند نسخه محدود دیگری از Powerbeats Pro را با همکاری پریا فرزانه طراح مد انگلیسی-ایرانی ساکن لندن عرضه کرده است. ایربادهای نسخه محدود پریا فرزانه مانند سایر Powerbeats Pro از طراحی قلاب گوش برخوردارند، با این حال، رنگ زرد خاصی با الگوهای بنفش رنگ دارند. هدفون‌های تولید محدود در بسته‌بندی خاص و همچنین شامل مجموعه‌ای از برچسب‌های خاص پریا فرزانه هستند.

از نظر مشخصات، هدفون‌ها از تراشه Apple H1 برای اتصال بهتر و استاندارد IPX4 مقاوم در برابر تعریق بهره می گیرند که آن‌ها را برای تمرینات عالی می‌کند. این هدفون ها دارای یک درایور پیستونی خطی آلومینیومی سخت 12 میلی متری هستند که صدای متعادل، محدوده دینامیکی قابل ستایش و وضوح بیشتر را ارائه می دهد. هدفون ها عملکرد حذف نویز فعال را ارائه نمی‌دهند، اما عایق بندی محدودی از نویز دارند.

این دستگاه یک دکمه فیزیکی برای کنترل رسانه ها، پاسخگویی به تماس ها و دسترسی به دستیار صوتی داخلی Siri ارائه می دهد. با توجه به عمر باتری، Powerbeats Pro Paria Farzaneh نسخه محدود تا 9 ساعت پخش با یک بار شارژ را دربرگرفته و با اتصال به کیس شارژ آن، عمرباتری می تواند تا 24 ساعت ادامه یابد.

هدفون Powerbeats Pro با طرح سفارشی طراحی ایرانی معرفی شد

هدفون پاوربیتس پرو پاریا فرزانه نسخه ویژه را می توانید با قیمت 250 دلار از SSENSE خریداری کنید. همچنین در سایت فرزانه با قیمت کمتر 220 دلار برای مدت محدود موجود است. در اخباری مرتبط همانطور که قبلا گزارش شده بود، اپل قصد دارد از سال 2023 تا حد زیادی مودم های سلولی کوالکام را برای مودم 5G اختصاصی خود کنار بگذارد. طبق گزارشی از وال استریت ژورنال، اپل نه تنها به دنبال عرضه در سال آینده است، بلکه در حال توسعه مودم 5جی اختصاصی خود نیز می باشد.

اپل به مخفی کاری معروف است، اما زمانی که تغییر در بازار تراشه نزدیکتر می شود، حتی شرکت کوپرتینویی نیز نمی تواند حرکات خود را پنهان کند. وال استریت ژورنال برخی از نشانه‌هایی را گزارش می‌دهد که اپل در تراشه‌های مدرن به کجا می‌رود. مثلا:

  • در سال 2019، این شرکت اکثریت کسب و کار مودم گوشی هوشمند اینتل، از جمله 2200 کارمند را به دست آورد.
  • در شهر زادگاه کوالکام، سن دیگو، اپل حدود 140 موقعیت را تبلیغ می کند که مستقیماً با توسعه و یکپارچه سازی تراشه های مودم سلولی مرتبط است.
  • در سال 2021، مدیر مالی کوالکام گفت که این شرکت انتظار دارد در سال 2023 بیست درصد از مودم های 5G را که اپل در دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کند، تامین کند، در حالی که این شرکت در حال حاضر نزدیک به 100 درصد از آنها را در حال حاضر تامین می کند.
بیشتر بخوانید  ایربادز Beats Fit Pro در سال جاری معرفی می شود

با در نظر گرفتن این سه نکته، به نظر می رسد که اپل نه تنها در حال توسعه مودم های اختصاصی 5G خود است، بلکه مهم نیز خواهد بود زیرا مزایای بیشتری نسبت به رقبا به این شرکت می دهد، همانطور که وین لام، مدیر ارشد تحقیقات در CCS توضیح داد. بینش، بصیرت، درون بینی.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون Powerbeats Pro با طرح سفارشی طراح ایرانی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *