هدفون NuraTrue Pro با قابلیت پخش aptX LossLess معرفی شد

هدفون NuraTrue Pro با قابلیت پخش aptX LossLess معرفی شد

کدک پخش جریانی بلوتوث جدید که وعده پخش صدای با کیفیت CD و بدون از دست دادن جزئیات صوتی را می دهد، aptX Lossless، به اولین جفت هدفون خود می آید. هدفون های بی سیم واقعی NuraTrue Pro کار شرکت صوتی استرالیایی Nura هستند و در حال حاضر در Kickstarter با قیمت اولیه 199 دلار و قیمت خرده فروشی 329 دلار به فروش می رسند.

اینها اولین ایربادز بوده که با Snapdragon Sound و aptX Lossless معرفی می شوند. لورن میلر، سخنگوی کوالکام در بیانیه‌ای گفت: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که بگوییم دستگاه‌های مجهز به Snapdragon Sound با پشتیبانی از aptX Lossless به زودی عرضه خواهند شد. Snapdragon Sound نام پلتفرم صوتی کلی کوالکام است که aptX Lossless یکی از ویژگی‌های آن است.

به گفته سارا مک موری، سخنگوی کوالکام، نکته مهم این است که در حال حاضر، دستگاه‌های منبعی که از کدک صوتی جدید پشتیبانی می‌کنند، پیدا نخواهید کرد، زیرا «در حال حاضر هیچ دستگاهی با این ویژگی عرضه نمی‌شود». علاوه بر دستگاهی که از aptX Lossless پشتیبانی می‌کند، موسیقی شما نیز باید دارای کیفیت سی‌دی یا بالاتر باشد تا بیشترین مزیت را داشته باشید، برای مشترکین Apple Music، کمتر برای کاربران Spotify که از HiFi استفاده می‌کنند.

کوالکام سال گذشته aptX Lossless را معرفی کرد و قول داد که می‌تواند صدای سی‌دی با کیفیت 16 بیت / 44.1 کیلوهرتز را از طریق بلوتوث پخش کند. این بدان معنا نیست که اصلاً فشرده‌سازی اعمال نمی‌شود، اما کوالکام اعلام می‌کند که این فشرده‌سازی بدون تلفات است، بنابراین صدایی که هدفون شما دریافت می‌کند باید از نظر ریاضی دقیق باشد، بدون از دست دادن فایل صوتی، طبق گفته کوالکام. جیمز چپمن. aptX Lossless می‌تواند به نرخ بیت 1 مگابیت در ثانیه برسد، در حالی که نزدیک‌ترین رقیب خود، LDAC، 990 کیلوبیت در ثانیه است.

NuraTrue Pro علاوه بر پشتیبانی از aptX Lossless، از حذف نویز فعال، صدای فضایی، اتصال چند نقطه‌ای پشتیبانی می‌کند تا به آن‌ها امکان اتصال همزمان به چندین دستگاه منبع، و توانایی استفاده از هر یک از هدفون‌ها به طور مستقل را بدهد. آنها را می توان به صورت بی سیم شارژ کرد و تا هشت ساعت از خود جوانه ها یا تا 32 ساعت در صورت جفت شدن با جعبه شارژ ارائه داد. ویژگی شخصی‌سازی صدای Nura که برای اولین بار در هدفون‌های اورجینال خود عرضه شد، برای NuraTrue Pro بازگشته است.

Nura انتظار دارد NuraTrue Pro در ماه آگوست وارد تولید انبوه شود و در “اوایل سه ماهه چهارم 2022” برای حامیان ارسال شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون NuraTrue Pro با قابلیت پخش aptX LossLess معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *