انتشار تصویر رندر شده گوشی Reno9 اوپو

انتشار تصویر رندر شده گوشی Reno9 اوپو

گفته می شود که اوپو به زودی سری جدید گوشی های هوشمند میان رده اندرویدی Reno9 را به زودی عرضه خواهد کرد. ظاهراً یکی از اعضای آن با برجستگی دوربین عقب برجسته و شبیه به OnePlus 10 Pro گرفته شده است. با این حال، با توجه به یک نشت جدید، OEM در واقع با یک برداشت کمتر آشکار از این طراحی پیش رفته است. همچنین اشاره می کند که فقط نسخه پیشرفته Pro Plus دارای دوربین سه گانه پشتی خواهد بود.
ظاهرا سری گوشی‌های اندرویدی Reno9 که گفته می‌شود در آینده به زودی عرضه می‌شوند، بر اساس طراحی به‌روزرسانی‌شده پیشینیان خود با برش‌های لنز برجسته و تقریباً شبیه آیفون در اطراف دوربین پشتی مربعی خود ساخته خواهند شد. با این حال، با توجه به نشت‌های جدید توسط نویسنده مشهور Evan Blass (یا @evleaks در توییتر)، این شرکت تصمیم گرفته است این ظاهر را تا حدودی اصلاح کند.

با توجه به این رندرهای جدید، OPPO 3 گوشی از سری Reno9 را عرضه خواهد کرد که از روند لنزهای دو لول پیروی می کنند، که 2 مورد از آنها جزیره دوربین ماشینکاری شده را برای شیشه های تخت حذف می کنند. به نظر می رسد که با بقیه پنل پشتی مات شده همسطح است، اما همچنان در یک بافت براق متضاد انتخاب شده است.

رنگ سوم دارای سایه جدیدی از سبز است که از رنگ های سری Reno8 متمایز است تا پنل پشتی به طور مبهم آخرین نسل خود را تکمیل کند. همچنین این تنها 1 با یک لنز کوچکتر و درجه سوم است که در آن 2 لنز دیگر دارای فلاش بالای یک ویژگی دایره ای خالی، احتمالاً تزئینی هستند.

انتشار تصویر رندر شده گوشی Reno9 اوپو

بنابراین، به نظر می رسد که سری OPPO Reno9 ممکن است از یک مدل Pro+ در کنار انواع وانیلی 9 و 9 پرو مانند همیشه تشکیل شود، اگرچه 2 مورد آخر برای اولین بار در نسل ها به تنظیمات دوربین دوگانه عقب برمی گردند. بر اساس گزارش ها، نسخه رده بالا برای دوربین اصلی سونی IMX766 OEM طراحی شده است، در حالی که 2 نسخه دیگر ممکن است به سنسور 64 مگاپیکسلی OmniVision بسنده کنند.

در نهایت، سری Reno9 اکنون به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در یک صفحه نمایش سوراخ پانچ با تراز مرکزی متصل شده است. باز هم، هیچ تاریخ رسمی عرضه برای هر یک از گوشی‌های هوشمند رده متوسط ​​وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر رندر شده گوشی Find X5 Lite اوپو

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر شده گوشی Reno9 اوپو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *