هدفون NOTHING EAR (2) و کسب تاییدیه بلوتوث

هدفون NOTHING EAR (2) و کسب تاییدیه بلوتوث

شرکت ناتینگ قصد دارد بزودی نسل جدید هدفون بی سیم خود را با نام NOTHING EAR (2) معرفی کند. اکنون این هدفون در پایگاه داده بلوتوث رویت شده و بزودی از راه خواهد رسید.

برای یادآوری، هدفون های Ear (Stick) TWS در ماه اکتبر به طور رسمی عرضه شدند. اکنون، Nothing در آستانه رونمایی از هدفون های بی سیم واقعی بعدی خود با نام Nothing Ear (2) است. هدفون Ear (2) TWS از وب سایت گواهی بلوتوث SIG عبور کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، گروه علاقه‌مندی ویژه بلوتوث، دستگاه‌های بلوتوث را قبل از راه‌اندازی آن‌ها تأیید و ثبت می‌کند.

مشاور مشهور Mukul Sharma تصویری از صفحه گواهی بلوتوث SIG به اشتراک گذاشته است. این پست یک محصول جدید با نام تجاری Nothing با نام Nothing B155 را نشان می دهد.

بنابراین، می توان حدس زد که Nothing B155 در روزهای آینده عرضه خواهد شد. لیست بلوتوث SIG می تواند نشانه اصلی این باشد که هیچ چیز برای راه اندازی جانشین خط تولید TWS خود آماده نیست. به عبارت دیگر، راه اندازی Earbuds TWS Ear (2) می تواند دقیقاً در گوشه و کنار باشد. این هدفون ها اخیراً در ماه اکتبر در قالب عکس های لو رفته در اینترنت مشاهده شدند.

قابل ذکر است، افشاگر محبوب، Kuba Wojciechowski این عکس‌ها را به اشتراک گذاشته است که به ما نگاهی اجمالی به طراحی هدفون‌ها می‌دهد. اکنون پایگاه داده بلوتوث SIG نام داخلی دستگاه را تایید می کند. علاوه بر این، لیست نشان می دهد که این یک محصول Nothing است و یک هدفون بی سیم است. همچنین، پایگاه داده تأیید می کند که دستگاه از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند.

متأسفانه، جزئیات دیگر در مورد گوش (2) هنوز کمیاب است. تصاویری که قبلاً فاش شده بود نشان می دهد که هدفون های TWS آینده ظاهر بیرونی نسل قبلی خود را حفظ خواهند کرد. طبق گزارش 91mobiles، Nothing Ear (2) می تواند شبیه جوانه های OnePlus باشد. با این حال دارای بدنه شفاف و بدنه شفاف است.

بنابراین، هدفون ها می توانستند مشخصات سخت افزاری داخلی را ارتقا دهند. به عنوان مثال، ممکن است آهنرباهای جدید، درایورهای جدید یا مشخصات صوتی بهتری دریافت کند. هدفون های Ear (2) TWS احتمالاً در دسامبر یا ژانویه 2023 عرضه می شوند. من فکر می کنم به زودی هیچ چیز شروع به کار کردن هدفون های آینده نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید  اولین آپدیت برای ساعت CMF Watch Pro منتشر شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون NOTHING EAR (2) و کسب تاییدیه بلوتوث

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *