اسپیکر بلوتوثی ضدآب مارشال Middleton معرفی شد

اسپیکر بلوتوثی ضدآب مارشال Middleton معرفی شد

شرکت Marshall که به خاطر بلندگوهای بلوتوث مقاوم و قابل حمل خود معروف است، جدیدترین محصول خود را با نام Middleton روانه بازار کرده است. اسپیکر بلوتوث مارشال میدلتون یک بلندگوی بلوتوث بزرگ و قابل حمل است که دارای رتبه IP67 و مدت زمان کارکرد 20+ ساعت در صدای متوسط است. این اسپیکر مجهز به ووفر و توییتر دوگانه است که 50 وات صدای 360 درجه را ارائه می‌کند و دارای محدوده فرکانس 50 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که آن را به یکی از قوی‌ترین بلندگوها در خط تولید مارشال تبدیل می‌کند. ابعاد این اسپیکر 4.3 × 9 × 3.75 اینچ است که آن را به بزرگترین اسپیکر با درجه IP67 ارائه شده توسط این شرکت تبدیل می کند.

این اسپیکر قابل حمل با بدنه ای نرم طراحی شده است که 55 درصد از پلاستیک بازیافت شده پس از مصرف ساخته شده است و باعث دوام و سازگاری با محیط زیست می شود. همچنین دارای بند حمل و کنترل‌های داخلی است، از جمله دکمه بلوتوث، جوی استیک چند منظوره برای قدرت، صدا و انتخاب آهنگ، و همچنین کنترل‌های باس و تریبل. نشانگر سطح سطح باتری، میزان صدا، باس و سطوح سه برابری را نشان می دهد که همه با نور پس زمینه قرمز روشن هستند.

میدلتون همچنین از ویژگی Marshall’s Stack Mode پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین بلندگو را برای تجربه صدای قدرتمندتر جفت کنند. این شرکت ادعا می کند که حداکثر 60 بلندگوی سازگار را می توان همزمان جفت کرد. میدلتون همچنین به پورت USB-C مجهز شده است که به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌های دیگر را از بلندگو شارژ کنند.

از نظر کیفیت صدا، اسپیکر بلوتوث مارشال میدلتون محدوده دینامیکی خوبی ارائه می دهد و عمق قابل توجهی را برای هر صدایی که تولید می کند ارائه می دهد. میدلتون با دو ووفر 15 واتی، دو توییتر 10 واتی و دو رادیاتور غیرفعال، صدایی قدرتمند و قوی ارائه می‌کند که برای فعالیت‌ها و مجالس در فضای باز عالی است.

اسپیکر بلوتوث قابل حمل میدلتون در حال حاضر در رنگ مشکی با گزینه کرم رنگی که قرار است در بهار عرضه شود در دسترس است. این اسپیکر با قیمت 300 دلار به فروش می رسد که در مقایسه با مدل های مشابهی مانند UE Megaboom 3 و JBL Charge 5 کمی برتر است.

بیشتر بخوانید  اسپیکر جدید مارشال Emberton II با طراحی چشم نواز معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اسپیکر بلوتوثی ضدآب مارشال Middleton معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *