هدفون ویوو TWS Air Pro معرفی شد

هدفون ویوو TWS Air Pro معرفی شد

طی مراسم رونمایی سری S17 در چین، ویوو  همچنین لوازم جانبی صوتی جدیدی را معرفی کرد. این دستگاه یک ایربادز بوده که به عنوان هدفون بی سیم تحت عنوان ویوو TWS Air Pro شناخته می شود.

جدیدترین ایربادز این شرکت رسما ویوو TWS Air Pro نام دارد. قیمت این هدفون‌ برابر با Honor Earbuds X5 است که اخیراً معرفی شد و ارزان‌تر از اوپو Enco R2 محسوب می شود.

اما این مدل جدید ANC (حذف نویز فعال) را ارائه می دهد که در دو مورد دیگر وجود ندارد. در عین حال، مدل vivo از اتصالات چند نقطه ای پشتیبانی نمی کند. علاوه بر این، ویوو TWS Air Pro دارای درایورهای 14.2 میلی متری بوده و آنها از طریق بلوتوث 5.3 به دستگاه ها متصل می شوند و از اتصال یکپارچه در تلفن هوشمند Vivo و همچنین تبلت ها پشتیبانی می کنند.

گوشی ها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب هستند. آنها کنترل های حرکت لمسی و حالت تأخیر کم 88 میلی ثانیه را ارائه می دهند. به عنوان یک مدل مقرون به صرفه، گوشی ها فقط از کدک های صوتی استاندارد SBC و AAC پشتیبانی می کنند و خبری از جلوه های صوتی سه بعدی نیست.

وزن هر هدفون حدود 4 گرم است و 6 ساعت بدون ANC دوام باتری دارند. با حذف نویز، استقامت به نصف کاهش می یابد و تنها به 3 ساعت می رسد. این ارقام همراه با شارژ به ترتیب 30 ساعت و 15 ساعت است.

ویوو TWS Air Pro با دوام باتری طولانی

ویوو TWS Air Pro در چین 299 ین قیمت دارد. می‌توان آن را در رنگ‌های آبی یا سفید Vitality خریداری کرد. این هدفون بی سیم جدید در حال حاضر به فروش رسیده و مشخص نیست چه زمانی راهی بازار جهانی می شوند.

در دیگر خبرها ماه می برای Vivo شلوغ بوده و این برند محصولات مختلفی در بخش گوشی معرفی کرد. از جمله آنها باید به سری گوشی های میان رده Y36، Y35m و Y78 که هریک مشخصات خاص خود را دارند.

گذشته از آن بزودی سری S17 نیز معرفی خواهد شد. این سری در بازار بین المللی با نام V29 عرضه می شوند. اکنون یک مدل جدید از سری Y ویوو در گوگل پلی کنسول دیده شد. گوشی میان رده که انتظار داریم عملکرد بالایی داشته و مدلی میان رده تلقی ی شود. ویوو Y27 5G با شماره مدل V2248 در وب سایت کنسول Google Play مشاهده شده است. این همان شماره مدل ویوو Y36 5G بوده که اخیراً معرفی شد، بنابراین انتظار داریم با گوشی رو به رو شویم که ریبرند شده است.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی گوشی ویوو V29e لو رفت

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون ویوو TWS Air Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *