هدفون وان پلاس Nord Buds 2 در نزدیکی عرضه

هدفون وان پلاس Nord Buds 2 در نزدیکی عرضه

پس از معرفی OnePlus Buds Pro 2 در بازار جهانی، انتظار می رود وان پلاس یک جفت هدفون مقرون به صرفه جدید TWS به نام Nord Buds 2 را در بازار عرضه کند. این هدفون ها قبلاً در FCC، Bluetooth SIG، BIS و موارد دیگر ظاهر شده اند.

اکنون این هدفون ها در وب سایت این شرکت نیز ظاهر شده اند. این لیست توسط راهنمایی‌کننده معروف Mukul Sharma مشاهده شده است که ادعا کرده است OnePlus Nord Buds 2 تا ماه آینده، یعنی مارس 2023 در هند عرضه خواهد شد.

لیست اخیر FCC برخی از مشخصات Nord Buds 2 را فاش کرد. طبق لیست، این هدفون ها تا 4.5 وات شارژ خواهند داشت. یک باتری 41 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون وجود خواهد داشت، در حالی که کیس دارای باتری 480 میلی آمپر ساعتی است. ابعاد کیس 22.27 x 9.29 x 0.11 میلی متر خواهد بود و TWS اتصال بلوتوث 5.3 را ارائه می دهد.

اگرچه ما در مورد مشخصات دیگر نمی دانیم، گنجاندن بلوتوث 5.3 بدیهی است که نسبت به Nord Buds ارتقا یافته است. این به دستگاه کمک می کند تا انرژی بیشتری را بهینه کند و به نوبه خود عمر باتری را افزایش دهد.

با نگاهی به مشخصات Nord Buds، این گجت با درایور دینامیک تیتانیوم 12.4 میلی متری، بلوتوث 5،2 و درجه مقاومت IP55 در برابر آب و گرد و غبار عرضه می شود. یک باتری 41 میلی آمپر ساعتی در هر هدفون وجود دارد که تا 7 ساعت از باتری پشتیبان گیری می کند. کیس 23 ساعت به زمان پخش اضافه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه طلایی صحرا گوشی وان پلاس Ace 3 عرضه شد

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Nord Buds 2 در نزدیکی عرضه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *