تلویزیون های سری TV S شیائومی راهی بازار شد

تلویزیون های سری TV S شیائومی راهی بازار شد

شیائومی نسخه های جدید سری تلویزیون S را در چین پیش از فستیوال 618 رونمایی کرد. 618 دومین جشنواره خرید محبوب در چین پس از روز مجردها (11.11) است. جشنواره تجارت الکترونیک در سال 2010 توسط شرکت های تجارت الکترونیک برتر مانند JD & Alibaba’s Taobao و Tmall آغاز شد و به آفلاین گسترش یافت. مدل های جدید تلویزیون های هوشمند شامل تلویزیون S با سایز 55 اینچی شیائومی و نسخه 85 اینچی TV S می شود.

سری تی وی اس شیائومی اولین بار در ماه مارس سال جاری معرفی شد و در سایزهای نمایشگر 65 و 75 اینچی عرضه شد. مدل جدید 55 اینچی در حال حاضر ارزان‌ترین مدل در بین مدل‌های مختلف است، در حالی که نسخه 85 اینچی تجربه تماشای همه‌جانبه‌ای را در حالی که برچسب قیمت مناسبی را حفظ می‌کند، به کاربران می‌دهد.

سری جدید Mi TV S همچنان پارامترهای اصلی مدل های 65/75 اینچی قبلی را حفظ می کند و سایز نمایشگر تنها تفاوت آنهاست. کل سری به صورت استاندارد با رزولوشن اصلی 4K یا 3840 در 2160 پیکسل ارائه می شود. این نمایشگر همچنین دارای نرخ نوسازی تا 144 هرتز و 1.07 میلیارد رنگ است. همچنین از نرخ نوسازی متغیر 48 تا 144 هرتز و جبران حرکت MEMC پشتیبانی می کند.

این تلویزیون هوشمند از چیپست MT9653 برخوردار بوده که دارای چهار معماری هسته بزرگ Cortex A73 است. این پردازنده می تواند قدرت محاسباتی قدرتمند هوش مصنوعی را برای تلویزیون فراهم کند و با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه شده است.

علاوه بر این، از وای فای 6، کنترل از راه دور NFC، صدای میدان دور نیز پشتیبانی می کند و مجهز به دو HDMI 2.1 است که تجربه بازی های کنسولی را تضمین می کند.

در مورد قیمت، مدل 55 اینچی Xiaomi TV S با قیمت 2399 یوان (339 دلار) در حالی که مدل 85 اینچی آن 5999 یوان (848 دلار) قیمت دارد. در اخباری مرتبط طرفداران شیائومی در سراسر جهان مشتاقانه منتظر ورود شیائومی 13 اولترا به مناطق خود هستند. این دستگاه در ماه آوریل در چین عرضه شد و هنوز نتوانسته از بازار داخلی خود خارج شود. یک گزارش جدید نشان می دهد که این ممکن است به زودی اتفاق بیافتد، زیرا قیمت دستگاه در اروپا فاش شد.

بیشتر بخوانید  Redmi K40s همان شیائومی 11T خواهد بود

طبق گزارش Dealabs، شیائومی 13 اولترا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی در بازار فرانسه عرضه خواهد شد. این مدل 1499 یورو قیمت دارد که انتظار می رود در تمام مناطق اروپا یکسان باشد. این برند دستگاه را در گزینه های رنگ مشکی و سبز معرفی خواهد کرد، به این معنی که رنگ های فانتزی نسخه محدود در اروپا عرضه نمی شوند. با این حال، مشتریان علاقه مند همچنان می توانند از طریق Giztop این مدل های رنگارنگ را دریافت کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تلویزیون های سری TV S شیائومی راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *