انتشار تصویر رندر جدید از گلکسی اس 22 نوت سامسونگ

انتشار تصویر رندر جدید از گلکسی اس 22 نوت سامسونگ

پرچمدار بعدی سامسونگ که ممکن است با نام گلکسی اس 22 نوت و نه اس 22 اولترا شناخته شود، احتمالا یک گزینه رنگی سبز دارد. شاید این پرسش برای شما به وجود بیاید که چه نوع رنگ سبزی است که به تازگی Ice Universe پاسخ داده است.

طبق اطلاعات ارائه شده، #27423a کد رنگ سبز Galaxy S22 Note/Ultra است. برای اینکه متوجه بشویم این نوع در زندگی واقعی چگونه به نظر می رسد، Let’s Go Digital Ultra این گوشی را در چنین رنگی رندر کرده و به عنوان Burnham Green شناخته می شود.

Yogesh Brar دیگر افشاگران می‌گوید که گلکسی S22 Ultra سبز، رنگی روشن‌تر از این کد رنگی خواهد بود و همچنین اضافه می‌کند که نوع قرمز آن نزدیک به کد #B61919 خواهد بود. گلکسی زد فولد 3 امسال نیز در رنگ سبز (سبز فانتوم) و گلکسی اس 10 2019 نیز در سبز تیره (سبز منشوری) موجود بود. ظاهرا گلکسی اس 22 نوت سبز رنگ روشن تر از فولد 3 و کمی تیره تر از اس 10 خواهد بود.

 

انتشار تصویر رندر جدید از گلکسی اس 22 نوت سامسونگ

 

گلکسی اس 22 اولترا علاوه بر سبز و قرمز، ظاهراً در رنگ‌های سیاه و سفید نیز عرضه خواهد شد. گلکسی اس 22 استاندارد و مدل پلاس نیز در رنگ سبز فروخته می‌شوند، اما رنگی متفاوت و روشن‌تر از Burnham Green هستند. ظاهراً این مدل‌ها روکشی براق خواهند داشت، در حالی که Ultra/Note بافتی مات خواهد داشت.

همانطور که قبلاً گفته بودیم Galaxy S22 Ultra/Note احتمالاً طراحی Galaxy Note 20 را با اسلات اختصاصی S Pen به ارث خواهد برد. طبق گزارش ها، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه کوالکام Snapdragon Gen 1 یا Exynos 2200 دارد.

جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا کره ای ها در نهایت محصول خود را معرفی کنند و به شایعات پایان دهند. انتظار می رود بزودی اطلاعات کاملتری در اختیار قرار گیرد و جزئیات بیشتر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت های جدید دنیای تکنولوژی

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر جدید از گلکسی اس 22 نوت سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *