هدفون وان پلاس Buds Ace در راه است

هدفون وان پلاس Buds Ace در راه است

با توجه به اینکه OnePlus Nord Buds 2 به زودی عرضه می شود، این شرکت همچنین اعلام کرد که قصد دارد یک هدفون Buds Ace TWS را نیز برای بازار چین عرضه کند. اما قبل از اعلام رسمی آن، مشخصات کلیدی این مدل رسما فاش شده است. پس بیایید نگاهی بیندازیم.

Buds Ace سازنده گوشی های هوشمند چینی اساساً Nord Buds 2 است که برای بازار چین تغییر نام داده است. این شبیه به OnePlus 11R و Ace 2 است که دومی تنها یک گوشی چینی است. این برند تاکنون تنها از عرضه Buds Ace خبر داده بود، اما اکنون برخی از مشخصات کلیدی آن را نیز فاش کرده است. این هدفون جدید واقعاً بی‌سیم با پشتیبانی از ویژگی پیشرفته مانند ANC (حذف نویز فعال) به لطف یک تراشه اختصاصی برای کاهش نویز ارائه می‌شود.

هدفون وان پلاس Buds Ace در راه است

برای کسانی که نمی دانند، Nord Buds اصلی از این فناوری برخوردار نبود. جدا از این، این تیزر قبلاً طراحی، نوک گوش سیلیکونی و گزینه های رنگ سیاه و سفید خود را نشان داده است. اگرچه یک تیزر رسمی دیگر بیان کرده است که Buds Ace با احتساب کیس شارژ آن تا 36 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. این یک ارتقا قابل توجه نسبت به اولین Nord Buds است که فقط 30 ساعت عمر باتری را ارائه می دهد. با توجه به اینکه مدل های نسل اول و نسل دوم دارای طراحی های بسیار مشابه هستند، قابل توجه است.

Buds Ace از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و با شارژ سریع 5 دقیقه ای تا 10 ساعت پخش صدا را ارائه می دهد. تیزرها در مورد این صحبت می‌کردند که چگونه OnePlus تجربه صوتی پیشرفته‌تری را هنگام بازی ارائه می‌دهد و همچنین حالت تأخیر کم تا 47 میلی‌ثانیه را در حالت بازی ارائه می‌دهد. سایر ویژگی های قابل توجه عبارتند از، سیستم باس پویا به نام BassWave، پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و غیره.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی وان پلاس Nord CE 3

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Buds Ace در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *