اپل با آیفون 8 عنوان پرفروش ترین گوشی دنیا را در دست گرفت

آیفون 8

بر اساس تحقیقاتی که توسط موسسه ی پژوهشی کانترپوینت صورت پذیرفته کمپانی اپل توانسته است با آیفون 8 دوباره عنوان پرفروش ترین گوشی هوشمند را در دستان خود بگیرد. این موضوع در حالی است که کمپانی اپل توانسته است رقیبی همچون سامسونگ را کنار زده و پرچمدار این کمپانی یعنی گلکسی اس 9 در رده ی دوم گوشی های پرفروش ماه مه 2018 قرار بگیرد.

در شرایطی که آیفون 8 کمپانی اپل به عنوان پرفروش‌ ترین گوشی هوشمند ماه مه سال جاری به حساب می آید، فروش گلکسی اس 9 سامسونگ ، به‌عنوان یکی از رقبای اصلی  این گوشی هوشمند، نسبت به ماه گذشته در کشورهای اروپایی کاهشی جزئی در فروش را تجربه نموده ولی پرچم‌دار کره ای ها در بازار آمریکا شرایط پایداری داشته است. لازم به ذکر است که گلکسی اس ۹ پلاس در ماه آوریل سال جاری به عنوان پرفروش‌ ترین گوشی هوشمند در سراسر دنیا شناخته شده بود.

آیفون 8

کمپانی شیائومی در کشور چین رشد و پیشرفت بسیار قابل توجهی را داشته است و به فروش بسیار بالای خود در بازار کشور هند ادامه می‌ دهد. این کمپانی عملکرد بسیار موفق خود را مدیون گوشی های هوشمندی نظیر شیائومی Redmi 5A و Redmi 5 Plus می باشد. چینی ها نفوذ بالایی به بازار محصولات میان‌ رده تا پریمیوم مقرون به صرفه چینی داشته و پیش‌ بینی می گردد که Mi 8 نیز به عنوان یکی از پرفروش‌ ترین گوشی های هوشمند ماه‌ های آینده تبدیل خواهد شد.

فرآیندی که شیائومی برای گسترش خود در بازار هند در پیش گرفته، فرآیند حضور آفلاین با Mi Preferred Partner Retail و Mi Home می باشد. میزان فروش آفلاین این کمپانی چینی در بازار کشور هند از ۳۰ درصد در ماه آوریل سال جاری  به ۳۵ درصد در ماه مه افزایش نشان داده است و هم اکنون این کمپانی کماکان درخصوص فروش آنلاین در بازارهای  هند پیشتاز می باشد.

میزان فروش کمپانی هواوی با تولید محصولاتی مانند سری P20 و P20 lite، رشد نشان داده است. گوشی های هوشمند سری P20، شامل P20 ،P20 Pro و P20 Lite با میزان ۲.۶ درصدی از فروش خود، در میان پرفروش‌ ترین گوشی‌ های هوشمند دنیا قرار می گیرند؛ ولی لازم به ذکر است که فقط P20 lite می باشد که در میان 10 محصول پرفروش ماه مه سال جاری قرار داشته است.

بیشتر بخوانید  تصویری از قاب سری آیفون 16 لو رفت

 

زوم تک همیشه و هر کجا با شماست …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اپل با آیفون 8 عنوان پرفروش ترین گوشی دنیا را در دست گرفت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *