هدفون موتورولا Moto Buds 600 معرفی شد

هدفون موتورولا Moto Buds 600 معرفی شد

SGW Global هدفون های Moto Buds 600 ANC را در کنار Moto Watch 100 معرفی کرده است. هدفون های جدید با برند موتورولا از جفت شدن سریع پشتیبانی می کنند و به تراشه Snapdragon Sound مجهز هستند. این یکی از مجموعه‌ای از محصولاتی است که این هفته در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته می‌شود.

موتورولا تعدادی قرارداد مجوز دارد که ساعت‌ها و هدفون‌های هوشمند با برند موتورولا را تولید کرده‌اند. Moto Buds 600 ANC جدیدترین پیشنهاد صوتی توسط صاحب مجوز برند موتورولا SGW Global است. هدفون های جدید با پشتیبانی از Snapdragon Sound عرضه می شوند تا تجربه صوتی همه جانبه ای را ارائه دهند.

هنگام استفاده از Moto Buds 600 ANC، وضوح و کیفیت بیشتر در هنگام تماس برای کاربران تضمین می شود. از فناوری های aptX Adaptive و ضبط صدای واضح پشتیبانی می کند. از این ویژگی ها برای کاهش نویز پس زمینه استفاده می کند. همچنین دارای قابلیت حذف نویز هیبریدی است.

فناوری چند نقطه ای بلوتوث به این هدفون اجازه می دهد تا به طور همزمان به دو دستگاه متصل شود. فناوری Fast Pair همچنین امکان جفت شدن یکپارچه و فوق سریع با دستگاه های ورودی را فراهم می کند. عمر باتری کلی Moto Buds 600 ANC با قاب شارژ 26 ساعت است. این مدل در مقایسه با مدل قبلی خود تا 8 ساعت عمر باتری اضافی دارد.

می توانید قاب Moto Buds 600 ANC را به صورت بی سیم شارژ کنید. همچنین دارای کنترل های لمسی و استاندارد IPX5 ضد آب است. Moto Buds 600 ANC دارای قابلیت Google Assistant است و همچنین دارای حالت مونو است. هدفون های جدید در هنگام خرید بخشی از پکیج Motorola Edge 30 Fusion هستند. با این حال، انتظار می رود این محصول در ژانویه امسال به فروش برسد.

برچسب قیمت Moto Buds 600 ANC 149 دلار است. SGW Global جزئیات کامل در دسترس بودن هدفون جدید TWS را منتشر نکرده است. Moto Watch 100 دستگاه دیگری با برند موتورولا است که در نمایشگاه CES 2023 به نمایش گذاشته خواهد شد. این دستگاه دارای ویژگی های مناسب و قیمت مقرون به صرفه است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  درز اطلاعاتی از گوشی Moto E30 موتورولا

نظرات در مورد : هدفون موتورولا Moto Buds 600 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *