آیا امسال یک تلفن 5G خریداری خواهید کرد؟

آیا امسال یک تلفن 5G خریداری خواهید کرد؟

گلدمن ساکس پیش بینی کرد که امسال 200 میلیون تلفن 5G به فروش می رسد. چند ماه قبل TSMC پیش بینی جسورانه ای داشت و این عدد را 300 میلیون اعلام کرد. شاید این چندان دور از ذهن نباشد، تحلیلگر مینگ چی کو معتقد است که اپل به تنهایی 80 میلیون آیفون را با قابلیت اتصال 5G به فروش خواهد رساند. هواوی سال گذشته 6.9 میلیون تلفن 5G فروخته بود، سامسونگ 6.7 میلیون را جابجا کرد.

آیا امسال یک تلفن 5G خریداری خواهید کرد؟

آیا می خواهید به میلیون ها نفری که در حال خرید یک تلفن 5G هستند ، بپیوندید؟ و اگر چنین است ، چرا؟ احتمال اینکه بسیاری از پرچمداران از قابلیت اتصال به نسل بعدی برخوردار باشند – فقط آیفون ها نیستند ، Galaxy S20 سامسونگ دارای مودم های 5G ، تلفن های P40 هواوی با احتمال زیاد نیز خواهد بود ، همچنین بسیاری از مدل های Xiaomi ، Oppo ، Realme ، LG ، vivo و برندهای دیگر.

بسیاری از دستگاه های میان رده نیز به لطف چیپست هایی مانند Snapdragon 765G ، Exynos 980 و MediaTek Dimension 800 ، پرش خواهند کرد. بنابراین ، ممکن است امسال یک گوشی 5G را فقط با خرید یک گوشی جدید مجلل خریداری کنید.

آیا امسال یک تلفن 5G خریداری خواهید کرد؟

کسانی که به ندرت به روز می شوند ممکن است به عنوان راهی برای اثبات خرید آینده خود نیز علاقه مند شوند. حتی اگر در حال حاضر واقعاً 5G پوشش زیادی ندارد، شبکه های نسل بعدی شهرهای بزرگ و کوچکتر در سالهای آینده را پوشش خواهند داد.
ما مطمئن هستیم که یک گروه از افراد وجود دارند که فکر می کنند 4G به اندازه کافی خوب است و نیازی به هزینه اضافی برای مودم و آنتن های جدید نیست. اما لازم به ذکر است که در حال حاضر موارد بسیاری مورد استفاده قرار نمی گیرد تا نشان دهد 5G کاملاً واضح تر از 4G است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا امسال یک تلفن 5G خریداری خواهید کرد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *