هدفون سیمی Nord Wired وان پلاس معرفی شد

هدفون سیمی Nord Wired وان پلاس معرفی شد

OnePlus بی سر و صدا یک جفت ایرفون سیمی جدید با کانکتور 3.5 میلی متری معرفی کرده است. گوشی های مورد بحث، Nord Wired وان پلاس نام دارند. آنها با درایور 9.2 میلی متری و صدای 0.42 سی سی عرضه می شوند. این هدفون طراحی مشابه هدفون وان پلاس وایرلس Z دارد و تنها در رنگ مشکی عرضه می شود. بیایید نگاهی دقیق به مشخصات و قیمت ایرفون جدید داشته باشیم.

هدفون سیمی وان پلاس نورد دارای درایورهای دینامیک 9.2 میلی متری و یک حفره صوتی 0.42 سی سی است. طراحی آنها تا حد زیادی شبیه به Bullets Wireless Z است. این هدفون ظاهری محکم و شیک دارد و همچنین دارای استاندارد IPX4 مقاوم در برابر آب است.

هدفون سیمی Nord دارای یک میکروفون درون خطی هستند که در پنل کنترل قرار دارد. کنترل‌ها فیزیکی هستند، بنابراین می‌توانید به راحتی بر روی دکمه روشن/خاموش، دکمه افزایش صدا یا کاهش صدا برای بازخورد فوری کلیک کنید.

برای حمل و نقل و کنترل های صوتی راحت، هر هدفون دارای آهنربایی است که به هم می چسبد. می‌توانید آن‌ها را برای مکث کلیپ و برای پخش آن‌ها را بردارید. همانطور که گفته شد، این هدفون دارای جک 3.5 میلی متری صدا می باشد. این شرکت ادعا می کند که این هدفون با گوشی های OnePlus که دارای جک 3.5 میلی متری صدا هستند، بهترین عملکرد را دارد. اما آنها با هر گجتی که پورت صوتی 3.5 میلی متری دارند کار می کنند.

ایرفون سیمی OnePlus Nord در اروپا و بریتانیا عرضه می شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این هدفون در آمریکای شمالی یا آسیا در دسترس خواهد بود. قیمت آنها 19.99 یورو بوده و همانطور که گفته شد، هدفون OnePlus Nord فقط در رنگ مشکی عرضه می شود. آنها با سه جفت نوک گوش سیلیکونی در سایزهای کوچک، متوسط ​​و بزرگ ارسال می شوند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت وان پلاس مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وضوح نمایشگر تبلت OnePlus Pad Go مشخص شد

نظرات در مورد : هدفون سیمی Nord Wired وان پلاس معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *