هدفون سونی WH-1000XM5 راهی بازار شد

هدفون سونی WH-1000XM5 راهی بازار شد

سونی سرانجام هدفون مورد انتظار WH-1000XM5 را با قابلیت حذف نویز در بازار هند عرضه کرد. این هدفون در ماه می 2022 وارد بازارهای جهانی دیگر شد. بیایید نگاهی به قیمت هندی و در دسترس بودن هدفون بیندازیم.

با قیمت 26999 روپیه، اکنون می توانید یک پیش خرید هدفون WH-1000XM5 سونی را در آمازون انجام دهید. این هدفون اکنون با قیمت پیش‌سفارش با تخفیف عرضه می‌شود. پس از اتمام دوره پیش‌سفارش، قیمت افزایش می‌یابد. مشتریان علاقه مند می توانند پیش سفارش های خود را در آمازون و سونی سنتر ثبت کنند. دو گزینه رنگ موجود است: مشکی و نقره ای.

Sony WH-1000XM5 به عنوان دارای بهترین فناوری حذف نویز موجود تبلیغ می شود. هشت میکروفون به هدفون کمک می کند تا با کاهش قابل توجه نویز، عمدتاً در باندهای فرکانس متوسط ​​و بالا، به این هدفون دست یابد.

XM5 همچنین ادعا می کند که بالاترین کیفیت صدا را در صنعت دارد. برخلاف XM4، طراحی متمایزی دارد و این شرکت ادعا می کند که این بار به راحتی بیشتر توجه شده است. گوشواره ها می توانند به پهلو بچرخند اما مانند نسل قبلی به سمت داخل تا شوند.

آنها با درایورهای دینامیکی بزرگ 30 میلی متری عرضه می شوند و از اتصال بی سیم بلوتوث 5.2 استفاده می کنند. پروفایل های صدا مانند فرمت های صوتی SBC، AAC، و LDAC و A2DP، AVRCP، HFP و HSP همگی پشتیبانی می شوند. همچنین فناوری DSEE Extreme مبتنی بر هوش مصنوعی در این هدفون گنجانده شده است که کیفیت و وضوح را به فرمت‌های فشرده با اتلاف باز می‌گرداند.

با روشن بودن ANC، عمر باتری XM5 می تواند تا 30 ساعت پخش موسیقی و تا 40 ساعت بدون ANC دوام بیاورد. شارژ کامل حدود 3.5 ساعت طول می کشد و می توانید از طریق درگاه USB Type-C شارژ کنید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سونی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بررسی گوشی هوشمند اکسپریا XZ 2 Compact سونی ؛ کوچک دوست داشتنی

نظرات در مورد : هدفون سونی WH-1000XM5 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *