هدفون جی بی ال Tune Buds معرفی شد

هدفون جی بی ال Tune Buds معرفی شد

در اوایل سال جاری، JBL دو هدفون جدید TWS به نام‌های JBL Tune Buds و JBL Tune Beam را برای بازار جهانی معرفی کرد. این دستگاه های صوتی بعدها در کانادا عرضه شدند. اکنون این برند اعلام کرده است که به زودی وارد بازارهای دیگری نیز خواهند شد.

این اعلامیه از طریق یک صفحه لندینگ در وب سایت رسمی این شرکت منتشر شد. این نشان می‌دهد که هدفون‌ها قیمت اولیه بالاتر از 5000 روپیه خواهند داشت. این هدفون ها دارای قابلیت حذف نویز فعال، عمر باتری طولانی و بلوتوث 5.3 هستند. اولین هدفون Tune Buds بوده که دارای طراحی بیضی شکل و بدون ساقه با لوله های بیضی است و به راحتی در گوش قرار می گیرد.

هدفون دارای درایور 10 میلی متری با صدای باس خالص JBL بوده و از سوی دیگر، Tune Beam با طراحی بخار عرضه می شود، همچنین دارای لوله های بیضی شکل برای قرارگیری راحت در گوش ها است. در سایر مشخصات دو گزینه یکی هستند. هر دو هدفون JBL Tune Buds و JBL Beam اتصال پایدار و قابل اعتمادی را با پشتیبانی از بلوتوث 5.3 و LE ارائه می دهند که منجر به کاهش تاخیر و بهبود کیفیت صدا می شود.

ویژگی حذف نویز فعال (ANC) به طور موثر نویزهای خارجی ناخواسته را مسدود می کند و یک تجربه موسیقی فراگیر بدون حواس پرتی ایجاد می کند. علاوه بر این، فناوری محیط هوشمند به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به برداشتن هدفون از محیط اطراف خود آگاه باشید. هر دو مدل هدفون مجهز به فناوری 4-Mic هستند که کیفیت تماس واضح و واضح را حتی در محیط های پر سر و صدا تضمین می کند. تداخل نویز پس‌زمینه به حداقل می‌رسد و در حین مکالمات تلفنی اطمینان ایجاد می‌کند.

هدفون جی بی ال Tune Buds معرفی شد

این هدفون ها با یک بار شارژ تا 8 ساعت عمر باتری قابل توجهی دارند و کیس شارژ همراه آن زمان پخش را 40 ساعت دیگر افزایش می دهد. هدفون های Tune Buds و Beam که برای تحمل شرایط مختلف طراحی شده اند، دارای استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده که آنها را برای تمرینات ورزشی و استفاده در آب و هوای نامساعد مناسب می کند. طراحی ارگونومیک، تناسب راحت و ایمن را تضمین کرده و دوره های طولانی پوشیدن را بدون ایجاد ناراحتی ممکن می سازد.

بیشتر بخوانید  هدفون جی بی ال Live Pro 2 معرفی شد

برای سفارشی سازی بیشتر، برنامه هدفون JBL به کاربران اجازه می دهد تا تجربه گوش دادن خود را شخصی سازی کنند. تنظیمات اکولایزر را می توان به دقت انجام داد، سطوح ANC را تنظیم کرد، و حالت محیطی را کنترل نمود، که به کاربران این امکان را می دهد تا تنظیمات صوتی را مطابق با ترجیحات خود تنظیم کنند.

منبع:Gizmochina

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون جی بی ال Tune Buds معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *