انتشار تصویر شماتیکی گوشی Redmi K60 Ultra

انتشار تصویر شماتیکی گوشی Redmi K60 Ultra

طبق گزارش های گذشته، Redmi K60 Ultra در سه ماهه سوم سال 2023 یعنی دوره زمانی بین جولای تا سپتامبر عرضه می شود. این چهارمین نسخه از سری K60 خواهد بود که شامل K60، K60 Pro و K60E می شود.

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده نیز به صورت آنلاین فاش شده است. اکنون افشاگر معتبر چینی Digital Chat Station یک طرح رندر از Redmi K60 Ultra به اشتراک گذاشته که طراحی دستگاه را فاش می کند. انتظار می رود این دستگاه به عنوان جانشین Redmi K50 Ultra وارد بازار شود.

رندر به اشتراک گذاشته شده توسط DCS نشان می دهد که Redmi K60 Ultra دارای یک صفحه نمایش حفره دار در وسط نمایشگر است. پنل عقب دارای یک جزیره دوربین مربعی شکل خواهد بود. این ماژول دو سنسور دوربین در سمت چپ داشته در حالی که در سمت راست یک واحد فلاش LED و یک سنسور کوچک دیگر در زیر آن وجود دارد. جدای از این، طرح رندر شده جزئیات بیشتری را نشان نمی دهد.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که Redmi K60 Ultra با وضوح صفحه نمایش 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتز عرضه خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 9200+ پشتیبانی می‌کند و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این همه آن چیزی است که در حال حاضر پیرامون Redmi K60 Ultra می دانیم. می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند به دست آید.

انتشار تصویر شماتیکی گوشی Redmi K60 Ultra

در خبرهای دیگر، Redmi اوایل این هفته یک پیکربندی حافظه رم 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت ذخیره سازی Redmi K60 را در چین عرضه کرد. قیمت آن 3599 یوان است و برای پیش خرید در کشور آماده می شود. در اخباری مرتبط چند ماه پیش، شیائومی گوشی های هوشمند Redmi A2 و Redmi A2+ را در بازار جهانی عرضه کرد. این برند اکنون هر دو این دستگاه ها را در هند عرضه کرد. اینها جانشینان گوشی های هوشمند Redmi A1 و Redmi A1+ قبلی هستند.

Redmi A2 و Redmi A2+ صفحه نمایش 6.52 اینچی IPS LCD با وضوح 1600 در 720 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد. نمایشگر جلویی یک بریدگی ناچ کوچک برای قرار دادن دوربین جلو دارد، در حالی که حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش نسبتاً باریک هستند. با نرخ نوسازی 60 هرتز، صفحه نمایش تصاویری نرم ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  نسخه جهانی Redmi Note 11 پردازنده متفاوتی دارد

هر دو گوشی با پوشش چرم مصنوعی در عقب، جذابیت شیک را به نمایش می گذارند. آنها در رنگ های سبز دریایی، آبی و مشکی کلاسیک موجود هستند. قابل ذکر است که این دستگاه ها دارای صفحه نمایش ضد خش و بدنه مقاوم در برابر پاشش آب هستند که لایه ای از دوام را اضافه می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر شماتیکی گوشی Redmi K60 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *