هدفون جی بی ال Tune 520 BT در راه است

هدفون جی بی ال Tune 520 BT در راه است

ظاهراً JBL در حال آماده شدن برای عرضه یک جفت هدست بی سیم جدید به نام هدفون TUNE 520 BT است. محصول شنیدنی آینده این شرکت ممکن است به زودی راه اندازی شود زیرا دستگاه اخیراً گواهی آنلاین دریافت کرده است.

مدل Tune 520 BT در پایگاه داده گواهی NCC مشاهده شد که شماره مدل HPT603028 را نیز فاش کرد. این لیست همچنین طراحی کامل هدفون جدید و برخی جزئیات دیگر را فاش کرد. با نگاهی به تصاویر NCC، می‌توانیم ببینیم که حداقل در یک مدل مشکی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، دکمه‌های فیزیکی در سمت راست برای دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار می‌گیرد. حتی می‌توانیم ببینیم که یک پورت USB Type C برای شارژ دارد.

این گواهی همچنین نشان داد که هدفون Tune 520 BT از یک بسته باتری 450 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند. شارژر این هدفون نیز دارای گواهینامه است که دارای شماره مدل HW-050100U01 است و از شارژ 5 واتی پشتیبانی می کند. در حالی که این گواهینامه به راه اندازی قریب الوقوع آن اشاره می کند، جزئیات دقیق تر در مورد اعلام آن هنوز نامشخص است و مشخصات کلیدی آن نیز در دسترس است.

JBL قبلاً مدل های هدفون Tune Tune 510 BT را با قیمت 3699 روپیه در هند عرضه کرده بود. بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که این برند جانشین خود را با قیمتی در حدود 4000 روپیه یا مشابه با 510 عرضه کند. احتمالا در روزهای آینده شرکت جی بی ال که یکی از برندهای مطرح تولیدکننده هدفون و محصولات صوتی است، این مدل را معرفی خواهد کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  JBL از نسل جدید اسپیکرهای خود رونمایی کرد

نظرات در مورد : هدفون جی بی ال Tune 520 BT در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *