بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022

بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022

در صورتی که به دنبال خرید بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی هستید، گزینه های متعددی برای انتخاب در بازارهای بین المللی وجود دارند. با این وجود در داخل کشور بسیاری از افراد استفاده از کیف پول های سخت افزاری مانند کول ولت پرو، لجر نانو و یا ترزور را به کاربران ایرانی توصیه می کنند  که کول ولت یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری هست و میتوانید از کول ولت شاپ تهیه کنید.

اما آیا با معیارهای مهم هنگام خرید این محصولات آشنا هستید و می دانید که چرا این کیف پول ها در زمره بهترین ولت های سخت افزاری قرار گرفته اند و چرا بسیاری از کاربران ایرانی علاقه مند به استفاده از این ولت ها هستند؟

  • سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زوم تک در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

بر اساس تحقیقاتی که اخیرا برای رتبه بندی بهترین کیف پول سخت افزاری سال 2022 میلادی انجام شده است، کیف پول ترزور جزو امن ترین ولت های سخت افزاری (برای ذخیره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شناخته شده است) که در بازارهای بین المللی برای خرید وجود دارد.

این در حالی است که کیف پول لجر نانو در زمره با دوام ترین ولت های سخت افزاری در سال 2022 قرار گرفته است و علاوه بر این دو کیف پول، کول ولت پرو نیز مزایای منحصر به فرد خود برای ذخیره ارزهای دیجیتال را دارد.

ما در ادامه اشاره ای به مهم ترین فاکتورهایی که در انتخاب بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 مدنظر قرار گرفته اند اشاره خواهیم نمود.

تکنولوژی ساخت کیف پول

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در انتخاب کیف پول به آن اهمیت داده می شود تکنولوژی ساخت ولت است که نقش به سزایی در کلیه مشخصات آن خواهد داشت.

به طور کلی می توان فناوری ساخت انواع کیف پول را به دو دسته مهم تقسیم کرد که گروهی از آن ها از مربوط به فناوری های سخت افزاری می باشند و گروه دیگر نیز به استانداردها و تکنولوژی های نرم افزاری اشاره دارند.

با توجه به این که کیف پول ها از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با هم تفاوت دارند، آشنایی کامل با تکنولوژی به کار گرفته در ساخت یک کیف پول می تواند شما را با میزان دوام، استجکام، امنیت و استانداردها و پروتکل های به کار رفته در آن بیشتر آشنا کند و به همین دلیل خواهد توانست امکان انتخاب بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 را برای شما فراهم کند.

امنیت کیف پول

امنیت یک کیف پول بسیار مهم است و کلیه ولت هایی که در ایران و سایر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار می گیرند از امنیت بالایی برخوردار هستند. با این وجود این خود شما هستید که باید با رعایت نکات امنیتی سعی کنید از دارایی های خود محافظت کنید.

تعداد ارزهای قابل پشتیبانی

یک نکته مهم که باید در مورد کیف پول های سخت افزاری به آن توجه کنید تعداد ارزهایی است که توسط یک کیف پول پشتیبانی می شود. به خصوص با توجه به این که روز به روز بر تعداد کوین ها و توکن ها افزوده می شود مهم است که در انتخاب بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی به این نکته نیز توجه داشته باشید.

امکانات موجود در کیف پول

ممکن است به عنوان یک کاربر علاقه داشته باشید تا علاوه بر ذخیره دارایی های خود در کیف پول، از آن ها برای کسب سود نیز استفاده کنید. در این صورت امکانات کیف پول برای شما بسیار مهم خواهد بود.

به عنوان مثال یکی از مهم ترین امکانات کیف پول های جدید داشتن قابلیت سپرده گذاری یا استیکینگ ارز دیجیتال است. این قابلیت می تواند به کاربران کمک کند تا موفق به کسب سود شوند.

اگر شما هم قصد انتخاب بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی را دارید باید به این نکته توجه داشته باشید و به خصوص در صورت علاقه به سپرده گذاری یا استیکینگ ارز دیجیتال آن را در زمان خرید مد نظر قرار دهید.

سایر ویژگی های کیف پول سخت افزاری

همان طور که می دانید کیف پول های سخت افزاری به فیزیکی هستند و باید برای خرید پکیج آن ها پول پرداخت کنید. اما نکته مهم این است که هر کیف پول فیزیکی یا سخت افزاری دارای ویژگی هایی مانند ابعاد و وزن منحصر به فرد خود است

علاوه بر این شاید به خوبی بدانید که کیف پول های سخت افزاری دکمه هایی برای استفاده برای مثال به منظور تایید مبادلات دارند و یک صفحه نمایش هر چند کوچک نیز روی آن ها وجود دارد.

پس توصیه می شود به عنوان یک کاربر یا سرمایه گذار وقتی می خواهید بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 را در بازار با توجه به نیاز خود انتخاب کنید در مورد ابعاد و یا وزن کیف پول و سایر ویژگی های سخت افزاری آن کمی تحقیق کنید.

به عنوان یک مثال مهم ممکن است که اندازه صفحه نمایش ولت برای شما مهم باشد، در این صورت به طور حتم در انتخاب خود باید این نکات را مد نظر قرار دهید و پس از آن اقدام به خرید ولت مورد علاقه خود بنمایید.

بهترین کیف پول های سخت افزاری

حال که با ویژگی های مهم بهترین ولت ها آشنا شدید، سوال مهم این است که با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 کدام هستند؟ و چگونه می توانیم آن ها را خریداری کنیم؟

در سال های گذشته چند کیف پول سخت افزاری در بازارهای بین المللی بیش از سایر کیف پول ها مورد توجه قرار گرفتند که این امر به دلیل دارا بودن ویژگی های متمایز آن ها بوده است.

این کیف پول ها عبارت هستند از:

  • کیف پول لجر نانو اس و نانو ایکس ledger wallet
  • کول ولت پرو cool wallet pro
  • کیف پول ترزور trezor wallet
  • ولت opendime
  • کیف پول کیپ کی keepkey wallet

از بین کیف پول های ذکر شده در بالا کیف پول لجر ، کول ولت پرو و کیف پول ترزور توجه بیشتری را در دنیای مجاز و بازارهای بین المللی به خود جلب کرده اند و جزو بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی هستند.

کیف پول لجر

کیف پول لجر یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی است که در دو مدل لجر نانو ایکس و لجر نانو اس در بازار برای خرید وجود دارد.

توجه داشته باشید که چون کیف پول لجر نانو در دو مدل به بازار عرضه شده است، مدل های مختلف آن با هم تفاوت دارند و به همین دلیل قیمت های آن ها نیز یکسان نیست. ما در ادامه اشاره ای به گران تر بودن و بهتر بودن لجر نانو ایکس اشاره خواهیم کرد.

کیف پول لجر نانو ایکس تقریبا دارای قیمت دو برابر لجر نانو اس است. اما این قیمت بالاتر، به دلیل امکان پشتیبانی و خرید تعداد بسیار بیشتری ارز دیجیتال می باشد که باعث شده است.

این امر باعث شده است که علی رغم این که لجر نانو ایکس قیمت بالاتری دارد، افراد بیشتری تمایل به خرید آن داشته باشند.

اگر بخواهیم واضح تر بگوییم، لجر نانو ایکس توان ذخیره حدود 100 ارز دیجیتال را در خود دارد. البته لجر نانو ایکس تا 1000 توکن و کوین (و حتی تعداد بیشتری توکن و کوین) را پشتیبانی می کند. این بدان معنا است که شما می توانید از بین نزدیک به هزار ارز دیجیتال، صد ارز دیجیتال متفاوت (مانند بیت کوین ، اتر ، دات ، ریپل ، لایت کوین ، ارز سولانا ، ارزش شیبا ، دوج کوین ، و توکن های erc 20 و …) را انتخاب و پس از خریداری در ولت لجر نانو ایکس ذخیره کنید.

اما لجر نانو اس در مقایسه با لجر نانو ایکس امکانات محدودتری دارد و تنها چند ارز مهم را در خود ذخیره می کند.

کول ولت پرو

بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022

کول ولت pro یکی دیگر از بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022 میلادی است که با توجه به این که ابعاد کوچکی دارد به راحتی می توان آن را حمل کرد.

این کیف پول هم توان پشتیبانی از ارزهای متعددی را داشته و امکان تریدینگ و استیکینگ ارز دیجیتال با استفاده از آن وجود دارد.

به همین دلیل شما می توانید با مقایسه قیمت و با توجه به تمایل خود برای خرید هر یک از این ولت ها، اقدام به خرید و استفاده آن ها به منظور ورود به بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال یا سپرده گذاری یا استیکینگ ارز دیجیتال بنمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین کیف پول های سخت افزاری سال 2022

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. کیف پول کول ولت فکر کنم بهترین کیف پول سخت افزاری باشه همین امسال معرفی شده و به موبایل وصل میشه و واقعا شبیه کیف پول میمونه لجر نانو و…. شبیه فلش هستند