هدفون بی سیم نوکیا WHP-101 معرفی شد

هدفون بی سیم نوکیا WHP-101 معرفی شد

هدفون بی سیم نوکیا WHP-101 Wireless هفته گذشته در چین معرفی شد.  هدست جدید دارای مشخصات مناسبی مانند عمر باتری تا 60 ساعت، طراحی ارگونومیک، درایورهای 40 میلی متری و غیره است.

هدفون بی سیم در ابتدا ماه مارس در اروپا عرضه شد. هدست نوکیا WHP-101 با قیمت مقرون به صرفه 149 یوان (تقریباً 22 دلار) به فروش می رسد. این مدل برای پیش خرید در Jingdong در دسترس است. هدفون نوکیا WHP-101 سبک وزن بوده و دارای بالشتک نرم و بازوی قابل تنظیم برای تناسب بوده که تجربه کاربری لذت بخشی رقم می زند. مواد به کار رفته در هدفون فشار کمتری به گوش وارد می کند و به راحتی برای ساعات طولانی استفاده می شود.

این هدفون دارای یک درایور 40 میلی متری بوده که کیفیت صدا و باس اضافی را ارائه می دهد. برای اتصال، نوکیا WHP-101 از بلوتوث 5.1 استفاده می کند. هدست دارای یک میکروفون داخلی برای مکالمه هندزفری بوده و دارای امپدانس دینامیکی 32Ω (اهم) و حساسیت 98 دسی بل می باشد. محدوده پاسخ فرکانسی هدفون 20-20 کیلوهرتز است.

هدفون را می توان تا کرد و به راحتی جابه جا نمود. این مدل از هر دو سیستم عامل اندروید و iOS از جمله پروتکل های HFP / HSP / AVRCP / A2DP و سایر پروتکل ها پشتیبانی می کند. همچنین هدفون از Google Assitant قابلیت پشتیبانی دارد. تا جایی که به باتری مربوط می شود، ادعا شده که این هدفون تا 60 ساعت عمر باتری دارد. این هدست دارای باتری داخلی 800 میلی آمپر ساعتی بوده که در عرض 2.5 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

با کمک کابل USB-C به راحتی می توان آن را شارژ کرد. عمر باتری و سرعت شارژ در واقع خوب بوده زیرا این گوشی فقط 22 دلار قیمت دارند. همانطور که گفته شد، هدست نوکیا سبک وزن بوده و تنها 188 گرم است. این محصول نوکیا برای خرید در گزینه های مشکی و سفید موجود است.

در دیگر خبرها نوکیا به زودی گوشی Style+ را معرفی خواهد کرد. قبل از اعلام رسمی، گوشی هوشمند نوکیا در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شد. لیست نشان می دهد که این گوشی با سیستم دوربین سه گانه عقب و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد. علاوه بر این، رندر طراحی گوشی نیز مشاهده شده است که ابعاد گوشی را تایید می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت اندروید 12 برای نوکیا G50

لیست FCC ایالات متحده برای نوکیا Style+ اولین بار توسط MySmartPrice مشاهده شد. گوشی هوشمند با شماره حالت TA-1448 در وب سایت ذکر شده است. همانطور که در لیست ذکر شده، باتری گوشی هوشمند نوکیا با باتری 4900 میلی آمپر ساعتی قدرت می گیرد. Style+ یک گوشی هوشمند 5G با پشتیبانی از چندین باند NR 5G است.

علاوه بر این، وب‌سایت FCC نشان می‌دهد که گوشی یک شارژر با شماره مدل AD-020US دارد. قدرت شارژر مشخص نیست و نمی دانیم چگونه خواهد بود. با این حال، طبق گزارش های قبلی، این گوشی هوشمند می تواند از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی کند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون بی سیم نوکیا WHP-101 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *