کاهش قیمت چشمگیر گوشی GALAXY Z FLIP 3 در هند

کاهش قیمت چشمگیر گوشی GALAXY Z FLIP 3 در هند

معمولا وقتی یک گوشی پرچمدار جدید عرضه می شود، نسل قبلی آن مدل با کاهش قیمت مواجه می شود. متأسفانه، این مورد در مورد سری Galaxy Z Flip صدق نمی کند. برای یادآوری، شش ماه پیش، سامسونگ گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 را عرضه کرد. با این حال، هیچ اتفاقی برای مدل نسل سوم رخ نداد. امروز شرکت کره جنوبی قیمت گلکسی زد فلیپ 3 را در هند کاهش داده است. و ما در مورد کاهش قیمت کوچک صحبت نمی کنیم، بلکه یک کاهش بسیار زیاد است. قیمت اصلی آن 95999 روپیه (1166 دلار) بود. اکنون، می توانید آن را با قیمت 49999 INR (607 دلار) تحویل بگیرید. این 47 درصد تخفیف است.

گوشی هوشمند صفحه تاشو Galaxy Z Flip 3 با این قیمت فقط در Flipkart موجود است. همچنین باید بدانید که این قیمت نسخه 128 گیگابیتی است. این گوشی در دو رنگ مشکی و کرم موجود است. در همان زمان، نسخه بزرگتر 256 گیگابیتی 88999 INR (1081 دلار) قیمت دارد. بنابراین هیچ تخفیفی برای این نسخه وجود ندارد. همچنین در صورت پرداخت با کارت اعتباری بانک اکسیس سامسونگ، 10 درصد تخفیف اضافه می شود. بدیهی است که سامسونگ و شرکای آن کمپین های مختلفی را برای آزادسازی انبارها راه اندازی کرده اند. بنابراین اگر به دنبال یک گوشی هوشمند تاشو هستید، این نیز برای شما خوب است.

جالب اینجاست که گلکسی زد فلیپ 3 در وب سایت سامسونگ هند موجود نیست. بنابراین پیشنهاد Flipkart اکنون بهترین گزینه در هند است. همچنان می‌توانید آن را از سایر خرده‌فروش‌ها، مانند Reliance Digital، Tata Croma و Vijay Sales خریداری کنید. با این حال، قیمت این گوشی بین 60000 تا 73000 روپیه (729 تا 887 دلار) متغیر است.

در مورد بزرگ‌ترین ویژگی‌های این گوشی هوشمند، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 به صفحه‌نمایش لمسی Dynamic AMOLED 2X تاشو ۶.۷ اینچی با وضوح Full HD+ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی وجود دارد. همه آنها می توانند ویدیوی 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه ضبط کنند. در زیر کاپوت، تراشه اسنپدراگون 888 و باتری 3300 میلی آمپر ساعتی وجود دارد. بنابراین، اگرچه این یک مدل نسبتا قدیمی است، اما هنوز از بسیاری از گوشی‌های هوشمند سطح بالا عقب نیست.

بیشتر بخوانید  سامسونگ کد منبع را برای سری گلکسی اس 23 منتشر کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کاهش قیمت چشمگیر گوشی GALAXY Z FLIP 3 در هند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *