هدفون بیسوس Bowie H1 معرفی شد

هدفون بیسوس Bowie H1 معرفی شد

چین تقاضای عمده ای برای هدفون دارد، با توجه به اینکه این بازار به تنهایی 3.85 میلیارد دلار درآمد در این کشور بدست می آورد. اکنون، سازنده دستگاه های صوتی چینی Baseus از عرضه یک هدفون جدید روی گوش به نام Bowie H1 خبر داده است.

هدفون Baseus Howie 1 یک روکش پریمیومی با هدبند بالشتکی دارد. علاوه بر این، درایورها برای راحتی بیشتر با مواد فوم نرم چرم مانند پوشانده شده اند. این گجت همچنین دارای دکمه‌های متعدد در هر دو طرف برای کنترل پخش رسانه، صدا، تماس‌ها و دسترسی به ویژگی‌هایی مانند حذف نویز و حالت شفافیت است. کاهش نویز تا 40 دسی بل را ارائه می دهد و از حالت شفافیت نیز پشتیبانی می کند.

آکوستیک این هدست توسط یک صدای 40 میلی متری تامین می شود. به گفته سازنده، این هدست با روشن بودن کاهش نویز تا 40 ساعت و با کاهش نویز خاموش تا 70 ساعت عمر باتری دارد. می توان آن را در طی یک ساعت به طور کامل شارژ کرد و امکان شارژ سریع را فراهم می کند. پروتکل رمزگشایی این هدست با AAC و SBC سازگار است و از فناوری بلوتوث 5.2 برای اتصالات پشتیبانی می کند.

Baseus Howie 1 با قیمت 299 یوان (تقریباً 45 دلار) در چین به فروش می رسد. گزینه رنگی آن سفید و خاکستری بوده و فعلا راهی بازار چین شده و مشخص نیست در سایر بازارهای آسیایی به فروش می رسد یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ایربادز بیسوس Bowie MA10 معرفی شد

نظرات در مورد : هدفون بیسوس Bowie H1 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *