گوشی Xiaomi 12 Lite در روز 13 جولای معرفی می شود

گوشی Xiaomi 12 Lite در روز 13 جولای معرفی می شود

شیائومی اخیراً خبر از معرفی گوشی هوشمند Xiaomi 12 Lite برای بازار جهانی داده است. اما قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک منبع اطلاعاتی تاریخ رونمایی این دستگاه و محصول دیگری را که در کنار گوشی جدید عرضه خواهد شد، فاش کرده است.

این خبر از Paras Guglani منتشر شده که این اطلاعات را در توییتر خود به اشتراک گذاشته است. طبق این توییت، شیائومی 12 لایت و می بند 7 در 13 جولای 2022 معرفی خواهند شد. به عبارت دیگر، گوشی هوشمند جدید در سری 12 پرچمدار و جدیدترین دستبند هوشمند غول فناوری چینی هفته آینده برای بازار جهانی معرفی و عرضه می شود. این توییت همچنین تصویری را به اشتراک گذاشت که زمان دقیق رویداد رونمایی را نیز به ما ارائه می دهد.

در حالی که ما می دانستیم دستگاه آینده قرار است به زودی معرفی شود، اطلاعات دهنده ادعا می کند که دستبند هوشمند جدید نیز در همان تاریخ معرفی خواهد شد. برای کسانی که نمی دانند، Mi Band 7 برای اولین بار در چین با قیمت 279 یوان (42 دلار ) عرضه شد. در مورد گوشی هوشمند، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز است. در بخش دیگر، به تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده و از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد و از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی دارد.

این چیپست با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. دستگاه تحت MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 12 عمل کرده و دارای سیستم دوربین سه‌گانه 108 مگاپیکسلی در عقب است در حالی که یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم دارد. از سوی دیگر، Mi Band 7 دارای پنل 1.62 اینچی AMOLED و باتری 235 میلی آمپر ساعتی است. سایر ویژگی‌ها عبارتند از NFC، GPS داخلی، بیش از 100 حالت ورزشی، واج فیس مختلف و استاندارد ضد آب 5ATM خواهد بود.

در دیگر خبرها شیائومی چندین گوشی هوشمند جدید از جمله Xiaomi 12S، Xiaomi 12S Pro، Xiaomi 12S Ultra و Xiaomi 12 Pro Dimensity Edition را معرفی کرد. این برند همچنین دو دیوایس شیائومی بند 7 و می نوت بوک پرو 2022 را هم رونمایی نمود. به غیر از چنین محصولاتی، این شرکت یک روتر مش سه باند جدید به نام Xiaomi HomeWiFi را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید  شیائومی 13 لایت به نمایشگر داینامیک آیلند مجهز می شود

طبق گفته شیائومی، روتر HomeWiFi برای آپارتمان های بزرگ (150 متر مربع) یا حداکثر 5 طبقه از یک مجتمع آپارتمانی (1500 متر مربع) طراحی شده است. روتر به صورت جفت از دو واحد عرضه می شود که پس از روشن شدن به طور خودکار به یکدیگر متصل می شوند. به طور همزمان، حداکثر 10 واحد را می توان به یکدیگر متصل کرد تا حداکثر مساحت 1500 متر مربع را پوشش دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Xiaomi 12 Lite در روز 13 جولای معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *