هدفون اوپو Enco X2 در گزینه رنگی جدید

هدفون اوپو Enco X2 در گزینه رنگی جدید

شرکت اوپو پیشتر هدفون بی سیم انکو ایکس 2 خود را با طراحی جدید در رنگ بندی متنوعی راهی بازار کرد. اکنون این محصول گزینه رنگی جدیدی دریافت کرده و در دسترس است.

امروز اوپو سری جدید تاشو Find N2 را در کشور خود چین عرضه کرد. در کنار گوشی‌های هوشمند پریمیوم، این شرکت همچنین از مجموعه‌ای از محصولات جدید، از جمله نسخه جدید رنگ طلایی گوشی Oppo Enco X2 Earbuds رونمایی کرد. گوشی‌های شنیدنی ابتدا در رنگ‌های سیاه و سفید در ماه مارس عرضه شدند. این شرکت همچنین در ماه جولای TWS را در بازار هند عرضه کرد.

رنگ طلایی Oppo Enco X2 با برچسب قیمت 999 یوان در چین عرضه شده است که به 143 دلار تبدیل می شود. برای مرجع، گزینه های رنگی استاندارد هدفون ها با قیمت حدود 130 دلار در دسترس هستند. سایه جدید از هم اکنون فقط در چین برای خرید موجود است. ما مطمئن نیستیم که آیا آن را به بازار جهانی راه اندازی کند.

برای یادآوری، جوانه های Oppo Enco X2 به طور مشترک با Dynaudio توسعه یافته اند و به طور ویژه توسط استاد موسیقی بین المللی جو هیسایشی تنظیم شده اند. TWS با فناوری جدید LHDC4.0 عرضه می‌شود و گواهینامه طلایی بی‌سیم صوتی Hi-Res را دریافت کرده است. کدک های صوتی استاندارد AAC و SBC نیز پشتیبانی می شوند. این هدفون ها دارای نرخ کدگذاری تا 900 کیلوبیت بر ثانیه و بلوتوث نسخه 5.2 هستند.

هدفون‌های Enco X2 دارای تنظیمات میکروفون 38 دسی‌بل/پا و چندین سطح حذف نویز هستند که شامل حذف نویز هوشمند، حذف حداکثر نویز، حذف نویز متوسط، حذف نویز ملایم، حالت شفاف‌سازی و بهبود صدا می‌شود. هدفون ها مجهز به یک تراشه کاهش نویز سه هسته ای و سه میکروفون برای حذف موثر نویز هستند.

گوشي ها مي توانند تا 9.5 ساعت پخش را با يك بار شارژ با حذف نويز خاموش كنند. آنها می توانند تا 40 ساعت با جعبه شارژ دوام بیاورند. Enco X2 با استفاده از حداکثر حذف نویز و سطح صدا 50٪ می تواند تا 5.5 ساعت پخش با یک بار شارژ و 22 ساعت با استفاده از جعبه شارژ ارائه دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر شده سری گوشی اوپو Reno 10

نظرات در مورد : هدفون اوپو Enco X2 در گزینه رنگی جدید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *