هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

در رویداد معرفی سری اوپو رنو 9، این شرکت همچنین یک جفت هدفون بی‌سیم جدید را معرفی کرد. این لوازم جانبی صوتی رسما Oppo Enco R Pro نام دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه حرفه ای Enco R است که اوایل امسال منتشر شد.

بیایید ویژگی های ارائه شده توسط TWS جدید را به همراه قیمت و در دسترس بودن آن بررسی کنیم. هدفون‌های بی‌سیم واقعی Oppo Enco R Pro از طراحی متفاوتی نسبت به مدل وانیلی برخوردار هستند. آنها با نوک های سیلیکونی داخل گوش عرضه می شوند که توسط نوع استاندارد ارائه نمی شوند.

گوشی ها دارای درایورهای 12.4 میلی متری هستند و از طریق بلوتوث 5.2 متصل می شوند. آنها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب هستند و از جفت شدن یکپارچه با دستگاه های ColorOS پشتیبانی می کنند.

این هدفون ها از ENC (حذف نویز محیطی) برای تماس، ANC (حذف نویز فعال) و حالت محیطی پشتیبانی می کنند. آن‌ها همچنین از کنترل‌های حرکت لمسی و حالت تأخیر کم برای بازی پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت، این هدفون با خاموش بودن قاب شارژ و ANC به مدت 28 ساعت دوام می‌آورد. هدفون های بی سیم Oppo Enco R Pro در چین 499 ین قیمت دارند. آنها از امروز (24 نوامبر) برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و از 2 دسامبر به فروش می‌رسند.

خریداران سری Oppo Reno 9 واجد شرایط تخفیف 100 ین برای این محصول هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عملکرد خیره کننده اوپو Reno11 5G در AnTuTu

نظرات در مورد : هدفون اوپو Enco R Pro معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *