اینترنت هدیه رایگان همراه اول برای درخشش تیم ملی فوتبال

این روزها همه ی افراد مشغول به مشاهده ی بازی های جام جهانی 2018 می باشند که در این میان تیم ملی فوتبال ایران در بازی هایی که تا به امروز انجام داده است، در مقابل حریفان بسیار قدرتمندی نظیر اسپانیا و پرتغال با اقتدار ایستادگی نمودند و معنای واقعی غیرت را به همگان نشان دادند. در همین بین همراه اول که از حامیان تیم ملی می باشد به تمامی مشترکان خود 1 گیگابایت اینترنت یک روزه ی رایگان هدیه می دهد.

بعد از سربلندی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و مخصوصا بازی بسیار درخشان روز دوشنبه شب ملی‌ پوشان ایرانی در مقابل تیم کسور پرتغال، همراه اول برای تمامی مشترکان سیمکارت های دائمی و اعتباری خود 1 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه هدیه می‌ دهد و همراه اولی‌ ها می توانند برای فعال‌سازی این هدیه از بامداد روز چهارشنبه 6ام تیرماه با شماره گیری کد دستوری #۲۰۱۸*۹۷* هدیه ی خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که برای مشترکانی که در حال حاضر دارای یکی از بسته‌ های اینترنت همراه اول نیز می باشند، بسته هدیه به‌ طور همزمان و با در نظر گرفتن اولویت مصرف فعال خواهد شد و مشترکانی که سرویس یا بسته اینترنت فعال ندارند، می‌توانند با شماره‌‎گیری این کد، بسته هدیه خود را دریافت نمایند و پس از به پایان رسیدن بسته، سرویس اینترنت آن‌ ها به حالت قبلی باز می گردد.

لازم به ذکر است که بر اساس گزارش منتشر شده، میزان مهلت فعال‌ سازی این بسته ی هدیه ی همراه اول، از تاریخ ۶ تیرماه به مدت یک هفته تعیین گردیده است. این اپراتور به‌ عنوان تنها پشتیبان رسمی تیم‌ های ملی فدراسیون فوتبال ایران، از سال ۹۲ از تمامی تیم‌ های ملی فدراسیون فوتبال شامل فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال و فوتسال بانوان در تمامی رده‌ های سنی حمایت می نماید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید..

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اینترنت هدیه رایگان همراه اول برای درخشش تیم ملی فوتبال

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *