هدست Zone Learn لاجیتک معرفی شد

هدست Zone Learn لاجیتک معرفی شد

لاجیتک هدست Zone Learn را با محوریت کودکانه دارای پد گوش قابل تعویض معرفی کرد. درایورهای صوتی Zone Learn برای وضوح صدا تنظیم شده کارآمد هستند و جهت برنامه های یادگیری دیجیتالی مناسب هستند. لاجیتک Zone Learn به گونه ای طراحی شده که بادوام بوده و دارای بدنه ای مقاوم در برابر جویدن دهان هستند.

قطعات هدست نیز به راحتی قابل تعویض بوده و می توانید پدهای گوش و کابل ها را تعویض کنید. مشتریان می توانند بین پدهای روی گوش و همچنین کابل‌های 3.5 میلی متری aux، USB-A و USB-C برای Zone Learn یکی را انتخاب کنند. در حالی که پدهای روی گوش عایق صدا بیشتری را ارائه می دهند، پدهای روی گوش آگاهی محیطی را فراهم می کنند.

تطبیق پذیری هدست Zone Learn به این معنی است که هدست می تواند با انواع مختلف دستگاه ها کار کند. این هدست برای دانش آموزانی که درس های گفتاری دارند، بهینه شده و یک میکروفون بوم با چرخش 120 درجه نیز برای تعامل بدون درز تدارک دیده شد. در واقع Zone Learn را می توان در چندین برنامه آموزشی هم در مدرسه و هم در خانه استفاده کرد.

هدست لاجیتک Zone Learn در بهار راهی بازار جهانی می شود و قیمتی 35 دلاری دارد. لاجیتک همچنین قصد داشته نسخه دیگری از این مدل را با پدهای روی گوش، جک 3.5 میلی‌متری aux و کابل USB-C با قیمت 40 دلار عرضه کند. انتظار می رود مدل دوم در تابستان وارد بازار شود. انتظار داریم با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، جزئیات بیشتری در مورد هدست جدید لاجیتک Zone Learn با تمرکز بر کودکان ارائه شود. در مورد تاریخ دقیق عرضه هدست اطلاعات بیشتر بهار اعلام می شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت لاجیتک مراجعه کنید. کمپانی مورد اشاره در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل های متنوعی همراه سازد. بنابراین انتظار داریم دستگاه موردبحث توانایی بالایی از خود نشان دهد. لاجیتک هر سال نسل جدیدی از هدست های متنوع خود را معرفی کرده که برای اقشار مختلف تدارک دیده می شود.

پیش بینی شده بزودی مدل های بیشتری از این کمپانی معرفی شود و البته در زمینه لوازم جانبی رایانه شخصی هم شهرت دارد.

بیشتر بخوانید  شبیه ساز اتومبیلرانی لاجیتک G Edition Racing معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدست Zone Learn لاجیتک معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *