ناتینگ به شدت از اطلاعات گوشی Phone 2 محافظت می کند

ناتینگ به شدت از اطلاعات گوشی Phone 2 محافظت می کند

در سال 2020، کارل پی وان پلاس را ترک کرد تا شرکت جدیدی معرفی کند و سعی داشته با محصولات منحصربه‌فرد خود و نامی نسبتاً جالب، ناتینگ، از بین مردم فاصله بگیرد.

این استارت آپ با تنها یک گوشی هوشمند و چند هدفون TWS در بازار بسیار جدید ظهور پیدا کرد. پس از موفقیت Nothing Phone 1، این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه جانشین خود به نام Phone 2 است. گزارشی می‌گوید که برای اطمینان از اینکه این گوشی به کار خود ادامه می‌دهد، Nothing برخی از استخدام‌های کلیدی را از کارفرمای سابق مدیر عامل خود، OnePlus انجام داده است.

Inverse گزارش می دهد که Nothing استعدادهای وان پلاس را شکار نکرده است. طبق این رسانه، استارتاپ تحت رهبری Carl Pei چندین عضو سطح بالای سابق OnePlus را استخدام کرده است که نقشی کلیدی در ساخت این برند داشتند. این ظاهرا برای اطمینان از اینکه Nothing Phone 2 در آینده به یک نسخه موفق تبدیل می شود، می باشد.

یک منبع آشنا به عملیات این شرکت به Inverse می گوید که بخش عظیمی از تیم های نرم افزاری و سخت افزاری Nothing از کارمندان سابق OnePlus تشکیل شده است. منبعی که خواست نامش فاش نشود، گفت که 70 درصد تیم نرم افزاری و 30 درصد تیم سخت افزاری از وان پلاس هستند.

طبق این گزارش، کایل کیانگ، مدیر ارشد بازاریابی سابق OnePlus، به عنوان معاون مدیرعامل آمریکای شمالی به Nothing پیوست. ظاهراً او رهبری جهانی Nothing Phone 2 را بر عهده خواهد داشت. علاوه بر این، گزارش شده است که سیستم عامل Nothing توسط تیمی از مدیران پیشین نرم افزار OnePlus، از جمله Shawn Liu، یکی از بنیانگذاران Nothing، طراحی شده است.

لیو قبلاً رئیس توسعه محصولات موبایل در OnePlus بود و توسعه OxygenOS را رهبری می کرد. اکنون گفته می شود که او وظیفه دارد همان فلسفه طراحی را به Nothing OS بیاورد. Cookie Xu و Sam Lee، دو پیشرو سابق نرم‌افزار OnePlus که اکنون به‌ترتیب مسئول محصولات نرم‌افزاری و نرم‌افزار موبایل در Nothing هستند، نیز نقش کلیدی در طراحی Nothing OS دارند.

در اخباری مرتبط از تاریخ رویداد MWC 2023، زمانی که شرکت فاش کرد دستگاه بعدی آن از چیپست کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 استفاده می کند، ناتینگ  برای Phone (2) اطلاعاتی ارائه نداد. ما قبلاً متوجه شدیم که Phone (2) یک مدل پرچمدار خواهد بود و انتظار داریم که در تابستان امسال وارد بازار شود.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده گوشی Nothing Phone (2)

در همین حال، ما اکنون مجموعه نسبتا کاملی از مشخصات ادعایی برای گوشی آینده داریم.  یک رندر جدید، بر اساس تصویر تیزر اخیر از پشت گوشی منتشر شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ناتینگ به شدت از اطلاعات گوشی Phone 2 محافظت می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *