هدست Magic Leap 2 سپتامبر عرضه می شود

هدست Magic Leap 2 سپتامبر عرضه می شود

هدست Magic Leap 2 در 30 سپتامبر با قیمت پایه 3299 دلار عرضه می شود. دستگاه واقعیت ترکیبی جانشین کوچک‌تر و سبک‌تری برای Magic Leap 2018 است و در میان سایر پیشرفت‌ها، میدان دید وسیع‌تری دارد اما همانطور که انتظار می‌رود، قیمت بالاتری برای آن در نظر گرفته شد.

Magic Leap قبلاً Magic Leap 2 را بین مجموعه محدودی از شرکا از جمله شرکت neurotech SyncThink و سایر شرکت های پزشکی توزیع کرده است. در ماه سپتامبر، برای خرید عمومی در چندین بازار، از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و پادشاهی عربستان سعودی در دسترس خواهد بود. عرضه در ژاپن و سنگاپور برای پایان سال 2022 برنامه ریزی شده است.

این هدست در سه بسته عرضه می شود که عمدتاً بسته به پشتیبانی نرم افزاری و هدف مورد نظر متفاوت است. بسته 3299 دلاری “Base” شامل هدست و گارانتی محدود می شود. گزینه 4099 دلاری «Developer Pro» ابزارهای نرم افزار توسعه و دسترسی به نسخه های اولیه نرم افزار را اضافه می کند، اما به توسعه داخلی محدود می شود نه استقرار تجاری کامل. بسته 4999 دلاری «Enterprise» شامل به‌روزرسانی‌های سه ماهه نرم‌افزار و ابزارهایی برای مدیریت استقرار هدست‌ها در یک سازمان است.

همه بسته‌ها با هدست Magic Leap 2، کامپیوتری که آن را نیرو می بخشد و کنترلر ساده از راه دور را دربرمی‌گیرد. این همان فرمت اولیه هدست قبلی است که با قیمت 2295 دلار به فروش می رسید، اما وزن آن از 316 گرم به 260 گرم کاهش یافته است. میدان دید 70 درجه ای گسترش یافته ای دارد که هنوز محدود است اما به طور قابل توجهی نسبت به مدل قبلی خود محتویات کمتری دارد. بسیاری از مشخصات Magic Leap 2 در ماه ژانویه مشخص شد و Magic Leap از سال 2019 در مورد این دستگاه اطلاعاتی ارائه کرد اما اکنون می توانید مشخصات سخت افزاری کامل را در صفحه محصول آن پیدا کنید.

Magic Leap همچنان تاکید دارد که این هدست برای استفاده سازمانی است نه مصرف کننده. این شرکت تمایل خود را برای ورود مجدد به بازار مصرف در آینده ابراز کرده است، اما پس از تغییر تدریجی تمرکز بین سال‌های 2018 و 2020، هنوز هیچ نشانه‌ای از این اتفاق وجود ندارد که جای تعجب نیست. حتی بازیگران اصلی مصرف‌کننده مانند اپل و متا هنوز از عرضه عینک‌های انبوه خودداری کرده‌اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدست Magic Leap 2 سپتامبر عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *