اندروید 11 و امکان ضبط فیلم ها با اندازه 4G

اندروید 11 و امکان ضبط فیلم ها با اندازه 4G

واقعیت جالب: تلفن های اندرویدی نمی توانند پرونده های ویدیویی را با اندازه بزرگتر از 4 گیگابایت ضبط کنند. این ممکن است سال آینده در اندروید 11 تغییر کند.
با گذشت زمان ، این محدودیت بیشتر آزار دهنده می شود، زیرا در حال حاضر گوشی هایی که قادر به ضبط فیلم های 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه هستند، در واقع در همه جا وجود دارند و این بدان معنی است که اندازه پرونده ها بزرگ است.4K60 فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهد و اگر اولین دستگاه هایی با قابلیت ضبط 8K در آینده بسیار نزدیک به بازار عرضه می شوند، تعجب نکنید.
با توجه به این نکته، اندازه هر دقیقه فیلمبرداری فقط بالا خواهد رفت ، این بدان معناست که شما زمان کمتری را در آن 4 گیگابایت جای می دهید. همانطور که اکنون درست است، ضبط فیلم متوقف نمی شود پس از رسیدن به پرونده فعلی که ایجاد شده است به 4 گیگابایت، برنامه دوربین ضبط پرونده های بعدی را حفظ می کند. بنابراین اگر ادامه دهید، حتی در 4K30، ممکن است متوجه شوید که گالری شما دارای چندین پرونده مختلف است که برای شما فکر می کند یک ضبط مداوم است. مطمئناً ایده آل نیست.

اندروید 11 و امکان ضبط فیلم ها با اندازه 4G 

محدودیت 4 گیگابایتی در سال 2014 معرفی شد، زمانی که دنیای موبایل از نظر قابلیت های سخت افزاری بسیار متفاوت بود و با وجود اینکه ممکن است در آن زمان حس خاصی داشته باشد، قطعاً اکنون فقط یک قدم در تجربه کاربر است. به نظر می رسد گوگل این موضوع را درک کرده است.
در مورد تعهد جدید در برنامه Open Source Project Android، گوگل به نسخه Android بزرگ اجازه می دهد تا فایلها را با اندازه بیشتر از 4 گیگابایت / mux تهیه و تنظیم کند. این اندروید 11 است و اگر این شرکت به چهارچوب زمانی قبلی خود ادامه دهد، اولین بتا باید در ماه مارس خارج شود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اندروید 11 و امکان ضبط فیلم ها با اندازه 4G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *