هدست اپل سال 2023 از راه می رسد

هدست اپل سال 2023 از راه می رسد

مدت هاست که شایعه شده است که اپل در حال کار بر روی یک هدست واقعیت ترکیبی است که انتظار می رود سال آینده معرفی شود. با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که محصول پوشیدنی آینده این شرکت ممکن است با تاخیر در بازار عرضه شود.

این خبر از سوی تحلیلگر معروف مینگ چی کو به دست می‌آید که ادعا می‌کند هدست مبتنی بر واقعیت مجازی/AR/VR غول کوپرتینویی ممکن است به دلیل «مشکلات مرتبط با نرم‌افزار» نامشخص به تاخیر بیفتد. علاوه بر این، این مشکلات باعث می شود که این شرکت هدست جدید را در نیمه دوم سال آینده عرضه کند. اگرچه هنوز این امکان وجود دارد که این برند محصول را در اوایل سال معرفی کند، در حالی که عرضه واقعی آن در اواخر سال 2023 آغاز خواهد شد. برای کسانی که اطلاع ندارند، اپل معمولا رویداد WWDC خود را در ماه ژوئن برگزار می کند، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت این هدست را در کنار خود معرفی کند. با یک SDK برای توسعه دهندگان برای برنامه های AR/VR برای این دستگاه در طول این کنفرانس.

این تحلیلگر قبلاً اعلام کرده بود که این شرکت هدست خود را طی یک رویداد رسانه ای در ژانویه 2023 رونمایی خواهد کرد. بنا بر گزارش ها، این هدست در سه ماهه دوم سال 2023 ارسال انبوه را آغاز خواهد کرد. اما کو مطمئن نیست که آیا این تاخیر منجر به انتشار اعلان ژانویه نیز می شود یا خیر. در حالی که همچنین بیان می کند که یک دوره بسیار طولانی بین یک رویداد رسانه ای و ارسال انبوه می تواند بر فروش تأثیر بگذارد. به عبارت ساده‌تر، هر چه تاخیر ارسال‌ها پس از اعلام بیشتر باشد، ممکن است بر فروش تأثیر بگذارد. انتظار می رود هدست واقعیت ترکیبی یک محصول گران قیمت باشد، بنابراین Kuo پیش بینی می کند که این شرکت حدود 500000 هدست را در سال 2023 عرضه کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اپل و معرفی سیستم عامل watchOS 10

نظرات در مورد : هدست اپل سال 2023 از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *