گوشی Poco C50 بزودی راهی بازار می شود

گوشی Poco C50 بزودی راهی بازار می شود

POCO قرار است POCO C50 را در هند عرضه کند. زیربرند شیائومی اعلام کرد که این گوشی هوشمند را در هفته آخر نوامبر معرفی خواهد کرد. نام پیشنهادی آینده نیز تایید شده است. POCO C50 به عنوان جانشین C40 که در ژوئن امسال معرفی شد اما در هند عرضه نشد، وارد بازار خواهد شد. POCO C31 آخرین گوشی سری C در کشور بود.

POCO هنوز مشخصات کلیدی C50 آینده را فاش نکرده است. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود گفت که این دستگاه یک «مشکلات بودجه» و یک «بسته کلی» خواهد بود که «عملکرد دوربین درخشان، تجربه چندرسانه‌ای همهجانبه» و «عمر باتری طولانی با طراحی شیک» را ارائه می‌کند. در روزهای آتی منتهی به مراسم معرفی این گوشی هوشمند بیشتر خواهیم دانست.

طبق گزارش‌های گذشته، POCO C50 در پایگاه داده IMEI و دستگاه‌های پشتیبانی‌شده Google Play مشاهده شده است. لیست ها نشان می دهد که این می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری از Redmi A1+ باشد.

اگر POCO C50 واقعاً به‌عنوان یک Redmi A1+ معرفی شود، می‌توان انتظار داشت که دستگاه دارای یک پنل ۶.۵ اینچی IPS LCD با بریدگی قطره‌ای و وضوح HD+ باشد. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت در پشت خواهد بود. این گوشی هوشمند می تواند با دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه 8 مگاپیکسلی + 0.08 مگاپیکسلی در پشت عرضه شود.

تراشه Helio A22 ممکن است گوشی را با 2 گیگابایت / 3 گیگابایت رم تغذیه کند. هر دو نسخه ممکن است 32 گیگابایت حافظه داخلی ارائه دهند. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی در آن قرار دارد. پیشنهاد آینده روی اندروید 12 (نسخه Go) اجرا خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پوکو F4 GT ارزان ترین اسمارتفون با پردازنده Snapdragon 8 Gen 1

نظرات در مورد : گوشی Poco C50 بزودی راهی بازار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *