هتل ها با فیلتر شدن وب سایت اسنپ تریپ 2 میلیارد خسارت خوردند !

اسنپ تریپ

اسنپ تریپ | اساسا اواخر شهریور ماه زمان سفرهای تفریحی افراد به شهرهای مختلف در داخل کشور می باشد ولی در این میان با فیلتر شدن سایت های فروش بلیط های هواپیمایی بسیاری از افراد از سفر به شهرهای دور نظیر شهرهای جنوبی کشور خودداری نمودند و افرادی که در این زنجیره خسارت های فراوانی را تجربه نمودند، هتل داران شهرهای توریستی ایران بودند. بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی صنف هتل داران نزدیک به 2 میلیارد تومان خسارت وارده برآورد شده است.

اسنپ تریپ

پس از گذشت بیشتر از 48 ساعت از فیلتر شدن سایت‌ های خرید آنلاین بلیت هواپیماهای داخلی، هنوز هم این وب سایت ها از دسترس کاربران خارج هستند و معلوم نیست که چه موقعی مسدود سازی آنها به پایان خواهد رسید. وب سایت اسنپ تریپ که اولین اطلاعیه را در میان مجموعه های فیلتر شده در خصوص این مسئله منتشر نموده بود، در طی اطلاعیه ی دوم خود از خسارت های مالی که این فیلترینگ برای هتل‌های کشور به دنبال داشته است، سخن به میان آورده و اظهار تاسف نموده است.

اسنپ تریپ

مدیر ارشد عملیاتی اسنپ‌ تریپ، امیرعلی مهاجر، در طی این اطلاعیه درخصوص دلایل این فیلترینگ ناگهانی اعلام نموده است:

براساس تصمیم هایی که شرکت هواپیمایی کل کشور و دادستانی کل کشور گرفته‌ اند، تمامی سایت‌ های فروش بلیت که مجوز بند الف را ندارند،یاید فیلتر شوند ولی وب سایت اسنپ‌ تریپ به اشتباه در این لیستقرار گرفته است. زیرا اسنپ تریپ احتیاجی به اخذ این مجوز ندارد به این دلیل که تامین کننده بلیت هواپیما وب سایت فلایتیو می باشد که دارای تمامی مجوزهای لازم برای فعالیت در این عرصه هست. براساس اظهارت ایشان نتیجه ی این سوتفاهم برای وب سایت اسنپ تریپ 2 روز تعطیلی فعالیت و خالی ماندن تعداد زیادی اتاق در هتل‌ های سراسر ایران و  حداقل ضرر 2 میلیارد تومانی برای هتل‌ها گشته است. مسئله ای که باید مجری های قانون پیش از جاری نمودن احکام مربوطه به آن توجه می نمودند.

روابط عمومی اسنپ تریپ تاکید نموده است که این وبسایت یکی از وب‌ سایت‌های فروش خدمات هتل ها می باشد و از سال قبل با همکاری و شراکت سایت فلایتیو تلاش نموده تا خدمات کامل تری را برای مسافران فراهم نماید.

بیشتر بخوانید  رنکینگ تلگرام در الکسا افت زیادی داشت است، چقدر با فیلترینگ تلگرام در ایران ارتباط داشته است؟!

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هتل ها با فیلتر شدن وب سایت اسنپ تریپ 2 میلیارد خسارت خوردند !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *