هتل های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

هتل های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

یک سفر لاکچری به کیش نیاز به اقامت در یک هتل پنج ستاره را دارد. اگر شما از آن دسته مسافران خوش‌سلیقه و خوش‌گذران هستید که خودتان را برای یک اقامت رویایی در این جزیره‌ی فوق‌العاده آماده می‌کنید، پس باید هتل های 5 ستاره کیش را بشناسید تا بتوانید از میان آنها بهترین را انتخاب کنید. در اینجا با مطالعه‌ی لیستی از این هتل‌ها، با بهترین و لوکس‌ترین مکان‌های اقامت در کیش آشنا شوید.

اقامت رویایی در هتل ترنج

هتل ترنج کیش در دو فاز دریایی و ساحلی طراحی شده‌ است. فاز دریایی این هتل بی‌نظیر و جذاب روی دریا قرار دارد و واحدهای اقامتی آن، دارای کف شیشه‌ای هستند. این اتاق‌ها و سوئیت‌های ویژه، با امکان تماشای طلوع و غروب خورشید از روی بالکن آنها و بازی با امواج و دیدن ساحل دریا بی‌نظیر است به ویژه آن که شما می‎توانید از طریق کف اتاقتان، ماهی‌ها و موجودات دریایی را تماشا کرده و در مجموع یک اقامت رویایی را در این هتل تجربه کنید.

اگر قصد سفر به کیش را دارید، بشتابید زیرا هتل تنها دارای 100 واحد اقامتی است و اگر دست نجنبانید، اتاق‌هایش به زودی پر می‌شوند. انواع اتاق‌های دو‌تخته‌ی این هتل به صورت اتاق‌های دوتخته‌ی دریا، دوتخته‌ی ترنج و دو‌تخته‌ی غروب هستند. تخت‌های این اتاق‌ها یا دبل یعنی دو تخت تک نفره و یا توئین یعنی یک تخت دو نفره هستند. دو مدل سوئیت یعنی سوئیت‌های یک‌خوابه‌ی رویال و سوئیت‌ دوخوابه‌ی امپریال هستند که متراژ سوئیت امپریال 120 متر است.

برای صرف غذا و انواع خوراکی‌های خوشمزه می‌توانید به رستوران‌های ساحلی و روی آب هتل بروید. رستوران‌های خورشید و گلف روی آب و با کف شیشه‌ای از شما پذیرایی می‌کنند و رستوران، کافی‌شاپ و لمکده‌ی ساحلی سه مکان مجزا برای نوش جان کردن غذا و خوردنی‌های مختلف هستند.  در رستوران ترنج صبحانه‌ی رایگان هتل سرو می‌شود.

هتل های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

چگونه در هتل شایگان کیش اقامت کنیم؟

هتل شایگان یکی از بهترین هتل‌های پنج‌ستاره‌ای است که می‌توانید در جزیره‌ی کیش در آن اقامت کنید. این هتل در نزدیکی ساحل و مراکز خرید قرار دارد و امکان دسترسی شما را از دو طرف به بخش‌های محبوب جزیره ایجاد می‌کند. در هتل شایگان شما می‌توانید انواع اتاق‌ها با تخت‎های مختلف را انتخاب کنید. اتاق‌های دو تخته، سه‌ تخته به همراه سوئیت‌های چهار‌ تخته که یک اتاق خواب دارند، با چیدمان مدرن و طراحی داخلی زیبا برای رفاه حال مسافران آماده شده‌اند.

هتل شایگان دارای چند کافه و رستوران از جمله کافه لانژ، کافه گاردن، رستوران شانی، چایخانه‌ی صبا و فست فود شانی است که هر کدام به بهترین نحو، با موسیقی زنده و خوراکی‌هایی با کیفیت از مهمانان هتل پذیرایی می‌کنند. هتل شایگان دارای کلوپ سلامتی و تندرستی است که در آن سونای خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، اسپا و حمام سنتی وجود دارد. کلوپ تفریحی و سرگرمی هتل که در طبقه‎ی زیر همکف واقع شده‌است، دارای سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایکس باکس و پلی استیشن، کافی‌نت و سالن بازی کودکان و اتاق تلویزیون از امکانات این کلوپ است. هتل دارای سالن اجتماعات و همایش‌، یک مرکز تجاری و یک عکاسخانه نیز هست.

هتل پانوراما کیش را بیشتر بشناسید

هتل لوکس پانوراما یکی از هتل‌های تازه‌ساز جزیره‌ی کیش است که با پنج ستاره‌اش محبوب بسیاری از مسافران و گردشگران شده است. این هتل با قرار گرفتن در بلوار رودکی، دسترسی آسانی به مراکز تجاری از جمله بازارهای زیتون، مرکز تجاری، پانیذ، پردیس‌های ۱و۲، رویا مال داشته از سوی دیگر به اماکن گردشگری جزیره مانند اسکله‌ی قدیم، پارک ساحلی ماهی‌گیر، مرکز غواصی و کیبل اسکی، پارک شهر زیبای کیش، تالار بزرگ شهر (محل برگزاری جشن‌ها و کنسرت‌های کیش) و کلوپ‌های تفریحی نزدیک است. واحدهای اقامتی هتل دارای تهویه‌ی ‌مطبوع، تختخواب‌های استاندارد و راحت، مبل نشیمن، چای‌ساز و یخچال، صندوق‌ امانات اتاق لوازم‌بهداشتی و سشوار در حمام هستند.

اگر قصد دارید از میان اتاق‌های دونفره‌ی هتل که به صورت توئین با دو تخت تک نفره یا دبل با یک تخت دو نفره یکی را انتخاب کنید و یا در اتاق‌های سه نفره و کانکت چهارنفره اقامت داشته باشید، وارد سایت فلایتیو به آدرس اینترنتی https://flightio.com بشوید. سوئیت‌های هتل نیز با فضای بیشتر در ظرفیت‌های دو، سه و چهار نفره پذیرای میهمانان هستند. هتل پانوراما دارای چند رستوران‌ و کافی‌شاپ است که در لابی و طبقه‌ی اول قرار دارند. هتل هم‌چنین دارای سالن بدنسازی و استخر شنا، سونا، جکوزی و حمام مغربی است. سالن همایش هتل دارای ظرفیت پذیرایی از 600 نفر است. ترانسفر فرودگاهی و امکان اجاره‌ی خودروهای لوکس و تورهای گردشگری نیز از سایر خدمات هتل است.

هتل های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

هتل میراژ کیش

یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره‌ی کیش هتل نوساز میراژ است که در سال 97 افتتاح شده ‌است. موقعیت این هتل برای خرید و تفریح بسیار مناسب است. این هتل در بلوار دریا قرار دارد و با مراکز خرید مریم، مروارید و ونوس فاصله‌ی نزدیکی دارد. شما برای رفتن به اسکله‌ی بزرگ نیز نیاز ندارید که سوار ماشین بشوید و پیاده می‌توانید برای تفریح به آنجا بروید. آلاچیق‌های هتل میراژ در فضای سبز آن یکی از ویژگی‌های این هتل است که آن را بسیار جذاب کرده است. علاوه بر این شما می‌توانید از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنید.

در هتل میراژ دو سالن پذیرایی وجود دارد که مناسب برگزاری جشن‌ و میهمانی‌ و سایر مراسم است. هتل دارای سرویس استقبال در فرودگاه و ترانسفر هم هست. اتاق‌ها علاوه بر تختخواب‌های بسیار راحت دارای تهویه‌ی ‌مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، مبل و مینی‌بار و سشوار و لوازم‌ بهداشتی هستند.

هتل شایان کیش چه سوئیت‌هایی دارد؟

هتل شایان کیش در یکی از بهترین مناطق جزیره قرار دارد. این هتل دارای اتاق‎هایی در داخل محوطه و سوئیت‌های ساحلی بیرون از هتل است که در فاصله‌ی 50 متری از هتل قرار دارند. هم اتاق‌های داخل هتل و هم این سوئیت‌ها به صورت دو تا چهارتخته عرضه می‌شوند. سوئیت‌های ویژه‌ی دیگری به نام رویال نیز به صورت یک خوابه، دو ‌خوابه و دوبلکس بوده وجود دارد که ظرفیت چهار و شش نفره دارند. علاوه بر این، شما با رفتن به هتل شایان کیش می‎توانید در ویلاهای ساحلی اقامت کنید که در محوطه‌ی بیرونی هتل و نزدیک به ساحل هستند و حداکثر شش نفر می‌توانند در آنها اقامت کنند.

هتل شایان دارای چند رستوران‌ جذاب با سرویس‌دهی و پذیرایی عالی است. از جمله‌ی این رستوران‌ها یکی شمبلیر است که رستوران اصلی هتل بوده و با چشم‌اندازی زیبا از خلیج همیشگی فارس، برای سرو صبحانه، ناهار و شام آماده است. رستوران سنتی هتل در فضای باز، در کنار استخر و آب‌نمای هتل انواع غذاهای سنتی را سرو می‎کند. هتل دارای یک فست فود و کافی‌شاپ در تراس نیز هست.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هتل های 5 ستاره کیش را می‌شناسید؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *