نینتندو سوییچ پرو در راه است

نینتندو سوییچ پرو در راه است

شایعات در مورد نینتندو سوییچ پرو همچنان در حال گسترش است در حالی که نینتندو کمرنگ است. شایعات و البته ادعاهای بی شماری از سوی خودی ها وجود دارد. در این بین، ما همچنین بازیکنان زیادی داریم که در حال درک این موضوع هستند که نینتندو سوییچ فعلی نیاز به ارتقا دارد. و این دقیقاً نکته این مقاله است، نینتندو باید سخت‌افزار جدیدی را ارائه کند، چه از طریق Nintendo Switch Pro یا یک نسل جدید. با رفتن در مسیری متفاوت از رقبا، بیشتر تمایل داریم که به یک نوع حرفه ای اعتقاد داشته باشیم. دلایل متعددی ما را وادار به درخواست کنسول جدید می کند، اما برخی از چالش ها نیز وجود دارد که نینتندو باید بر آنها غلبه کند. از طریق این مقاله، ما سعی خواهیم کرد توضیح دهیم که چرا زمان یک سوئیچ جدید فرا رسیده است.

خوب، هدف نینتندو سوییچ ارائه همان سطح بازی ای نیست که کنسول های دسکتاپ ارائه می دهند. در عوض، نینتندو می خواهد کنسول دستی قدرتمندتری را که می تواند عرضه کند. کنسول هیبریدی عملکرد عالی بازی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد هر چیزی را در حین حرکت انجام دهید. با این حال، تراشه NVIDIA Tegra X1 در داخل این کنسول به شدت شروع به پیر شدن کرده است.

امسال، نینتندو پوکمون اسکارلت و بنفش را راه اندازی کرد و شواهدی از سخت افزار قدیمی ظاهر شد. طبق بررسی های انجام شده در IGN، بازی در سخت افزار فعلی مانند زباله اجرا شد. مشکلات متعددی در بریدن وجود داشت که در آن پوکمون در دیوارها یا زیر زمین گیر می کرد. علاوه بر این، بازی از مشکلات دوربین نیز رنج می برد. اینها فقط نمونه هایی از بهینه سازی ضعیف نیستند. این کنسول با بازی های خود دچار مشکل شده است. این بازی به عنوان یک تجدید برای فرمول با عناصر جهان باز آمد. با این حال، کنسول به خوبی از پس آن برنمی‌آید.

اگر Pokémon Scarlet and Violet مثال خوبی باشد، تعداد بیشتری وجود دارد. عجیب است یا نه، اکثر این موارد مربوط به نسخه های اخیر هستند که نشان دهنده قدیمی بودن سخت افزار فعلی است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از کنسول دستی نینتندو سوییچ 2

Bayonetta 3 بسیار مورد انتظار بود و چندین سال طول کشید تا توسعه یابد. با این حال، طرفداران جادوگر افسانه ای از عملکرد بازی ناامید شدند. این بازی 60 فریم در ثانیه را هدف قرار می دهد که برای سوییچ جاه طلبانه است. با این حال، چندین بار به 45FPS یا حتی کمتر می رسد. اگر سخت افزار قدیمی نبود، این بازی می توانست یکی از بهترین های این پلتفرم باشد.

نمونه دیگر Sonic Frontiers است. این بازی روی کنسول ها در دسترس است و همانطور که انتظار دارید، پورت سوییچ آسیب زیادی می بیند. اگرچه گرافیک سونیک بهترین در صنعت نیست، بازی در کنسول نینتندو آسیب می بیند. گاهی اوقات زیر 30 فریم در ثانیه اجرا می شود که امروزه اساساً مانند یک تجربه “لگ” به نظر می رسد. علاوه بر این، برخی از عناصر pop-in در سراسر جهان وجود دارد.

هنوز چند نمونه از استودیوهایی وجود دارد که “جادو” ساخته اند. Splatoon 3 در گیم پلی به سرعت 60 فریم در ثانیه می رسد که Xenoblade Chronicles آن را با سرعت 30 فریم در ثانیه اجرا می کند و نسبت به آخرین ورودی سری، پایدارتر است.

به هر حال باید منتظر ماند تا اخبار موثقی در دسترس قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نینتندو سوییچ پرو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *