ریزر فون (Razer Phone) به طور رسمی معرفی شد

Razer Phone

دنیای تلفن های هوشمند باری دیگر میزبان تحولی جدید شد. شرکت Nextbit توسط یکی از شرکت های طراحی بازی خریداری شد. اولین تلفن همراه خود به نام ریزر فون Razer phone را وارد بازار کرد.

بر خلاف اسم ساده این گوشی , مشخصات فنی بالایی دارد. طراحی این گوشی در کنار سادگی بسیار جذاب است , سطح صاف و لبه های تیز آن زیبایی خاصی به گوشی بخشیده است. ریزر فون با استفاده از یک شاسی CNC تمام آلومینیوم , استحکام گوشی را به طور چشم گیری افزایش داده است. وجود دارد که هر کدام با آمپر متفاوت که توسط  تایید شده‌ اند.

Razer Phoneبرای اولین بار در تلفن‌ های هوشمند , دو اسپیکر بزرگ با استفاده از تکنولوژی  Dolby Atmos در جلوی این گوشی قرار گرفته است. این تکنولوژی توسط THX تأیید شده است. با ارائه آداپتور USB-C به هدفون , شرکت ریزر , جک 3.5 میلی متری هدفون را حذف کرده است.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7″ QHD IGZO LCD بوده و مجهز به رفرش ریت 120Hz است. همچنین ویژگی Ultra Motion برای اولین بار در این گوشی اجرا شده است. لازم به ذکر است این تکنولوژی عمر باتری را تحت تاثیر قرار نداده و باتری از کیفیت عملی بالایی برخوردار است.

این گوشی دارای دوربین دوگانه بوده که از یک لنز 12 مگا پیکسلی با دیافراگم  f/1.75 و یک لنز 13 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.6 می باشد , این دوربین ها توانایی زوم دستگاه را دو برابر می کند. در قسمت جلویی  دستگاه نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 قرار دارد. در لبه کناری گوشی , حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور تعبیه شده است. اندروید 7.1.1. نوقا به طور پیش فرض روی ریزر قرار دارد. 64 گیگا بایت حافظه داخلی و باتری نیز 4,000 میلی آمپری از دیگر ویژگی های این گوشی جدید می باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سه گوشی تازه وارد که نباید دست کم بگیرید

نظرات در مورد : ریزر فون (Razer Phone) به طور رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *