نوکیا ۶ پای خود را فراتر از مرزهای آمریکا می‌گذارد

نوکیا ۶ پای خود را فراتر از مرزهای آمریکا می‌گذارد

سه ماه از عرضه میان رده جدید نوکیا در ایالات متحده می‌گذرد. حالا به نظر می‌رسد که نوکیا ۶ پای خود را فراتر از مرزهای آمریکا می‌گذارد. در ادامه با زوم تک همراه باشید.

نوکیا ۶ که طی قراردادی بین شرکت HMD و آمازون به امضا رسیده بود، تنها در این کشور قابل فروش بود؛ ولی حالا با به پایان رسیدن مدت این قرار داد، نوکیا ۶ قرار است تا در دیگر  کشورها نیز عرضه شود. این گوشی هوشمند همانند نسخه مخصوص ایالات متحده با قیمت ۲۲۹ دلار قابل خریداری است. همچنین می‌توانید این گوشی را با هدایایی ویژه از وب‌سایت B&H خریداری نمایید. در این وب‌سایت همراه با گوشی هوشمند، یک محافظ صفحه نمایش و قاب سیلیکونی نیز به شما اهدا خواهد شد که جمعاً ۲۹٫۹۸ دلار قیمت خواهند داشت. نوکیا ۶ در رنگ‌های مسی، مشکی مات، آبی و نقره‌ای موجود است. نسخه دو سیم‌کارت نوکیا ۶ نیز بر طبق گفته شرکت HMD به زودی وارد بازار در سایر نقاط دنیا خواهد شد.

نوکیا ۶، با پردازنده اسنپدراگون ۴۳۰ با فرکانس ۱٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ای خود از میان رده‌های نسبتاً قدرتمند بازار به حساب می‌آید. این تلفن هوشمند با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و سه گیگ حافظه رم در دسترس است. همچنین این تلفن هوشمند از نسل چهارم اینترنت دیتا نیز پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد با قیمت تعیین شده و سخت افزار نسبتاً قوی به همراه صفحه ۵٫۵ اینچی، دوربین ۱۶ مگا پیکسل و صدای دالبی، نوکیا ۶ به مدلی موفق در بین طرفداران نوکیا تبدیل شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو راه برای تشخیص اصالت گوشی بعد از رجیستری

نظرات در مورد : نوکیا ۶ پای خود را فراتر از مرزهای آمریکا می‌گذارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *