عرضه آیفون Xr در شش رنگ مختلف

آیفون Xr

کمپانی اپل تصمیم دارد که نسخه ی میان رده ی آیفون خود را که با نام آیفون Xr معرفی شده است در رنگ بندی های مختلف و متفاوت رونمایی کند. البته تا ساعاتی دقایقی دیگر به طور کاملا رسمی این موضوع مشخص خواهد شد.

آیفون Xr

مدت‌ زمان زیادی است که شایعاتی در خصوص تنوع رنگی بالای آیفون Xr شنیده می‌ شوند و براساس سایت‌ مپ لو رفته‌ ی وب‌ سایت رسمی کمپانی اپل، تقریباً از این مسئله اطمینان یافته ایم. بر همین اساس آیفون 6.1 اینچی کمپانی اپل قرار است در 6 رنگ سفید، مشکی، قرمز، آبی، مرجانی و زرد در دسترس کاربران قرار بگیرد. پیش تر و بر اساس لورفتن تصاویر مختلف، می‌ دانستیم که کمپانی Apple قصد دارد در آیفون Xr از دو رنگ‌ بندی جدید قرمز و آبی استفاده نماید ولی با این‌ حال انتظار نداشتیم که این تنوع رنگی و مخصوصا استفاده از رنگ‌ های زرد و مرجانی را در این گوشی ببینیم. لازم است بدانید که رنگ مرجانی این گوشی، شباهت بسیاری به رنگ نارنجی دارد.

آیفون Xr

از بین مشخصات احتمالی آیفون XR کمپانی اپل می‌تواند مواردی مانند صفحه نمایش 6.1 اینچی به همراه دوربین تک گانه اشاره نمود. کمپانی اپل تا دقایقی دیگر در طی رویداد ویژه‌ ی خود، مشخصات کامل این گوشی هوشمند را منتشر خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ناچ‌بار آیفون 13؛ ماکت آیفون حاکی از اطلاعات مهمی است

نظرات در مورد : عرضه آیفون Xr در شش رنگ مختلف

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *