نوکیا از گوشی تلفن همراه جدیدش پرده برداری کرد

در ماه دسامبر نوکیا رسما اعلام کرد سال 2017 با ارائه و عرضه یک تلفن همراه جدید دیگر با سیستم عامل اندروید خبر بازگشت تلفن همراه های خود به بازار را به نمایش خواهد گذاشت. این شرکت خبر عرضه تلفن همراه Nokia 6 را در سال جاری تایید کرد. و این دستگاه تلفن همراه جدید فقط در چین قابل دسترس خواهد بود!

HMD Global یک شرکت فنلاندی می باشد که فعالیت خود را به منظور توسعه و گسترش تلفن همراه های خود تحت نام تجاری “نوکیا” آغاز کرد. این شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد تلفن همراه جدید تنها در چین قابل دسترس خواهد بود و از طریق JD.com اوایل سال 2017 به فروش می رسد. با این حال، به نظر می رسد انتشار Nokia 6 گام نخست برای این شرکت بوده و ما باید منتظر تلفن همراه های بیشتری در سال جاری باشیم.

شرکت اعلام کرده این تلفن همراه از آلومینیوم تشکیل شده و صفحه نمایش آن 2.5D Gorilla Glass می باشد. یک پردازشگر Qualcomm Snapdragon 430 به همراه مودم X6 LTE از دیگر خصوصیات این تلفن همراه جدید می باشد. Nokia 6 رم 4GB و فضای ذخیره سازی 64GB دارد. و سیستم عامل آن اندروید نوقا می باشد. دوربین پشت آن 16 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل خواهد بود.

قیمت این تلفن همراه حدود 250 دلار آمریکا می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا از گوشی تلفن همراه جدیدش پرده برداری کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *