نمایندگی سرفیس و ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات

نمایندگی سرفیس و ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات

نمایندگی سرفیس با ارائه خدمات متنوع سعی کرده است تا علاوه بر برطرف کردن دغدغه های افراد برای اطمینان به یک مرکز معتبر در جهت تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات سرفیس، خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای بالا بردن کیفیت و سرعت عملیات تعمیر و همچنین ارائه تمامی لوازم جانبی سرفیس به صورت اصلی و اورجینال ارائه نماید تا کاربرانی که از این دستگاه‌های خوش قیمت و لاکچری استفاده می کنند بتوانند با خیال راحت از تمامی امکانات آن ها بر روی سیستم خود نهایت لذت را ببرند.

نحوه ارتباط با نمایندگی سرفیس

نمایندگی سرفیس به عنوان اولین و معتبرترین مرجع تعمیر محصولات مایکروسافت در ایران سعی کرده است تا راه‌های ارتباطی مختلفی را در اختیار کاربران قرار دهد تا از این طریق بتوانند به راحتی محصولات مختلف را در اختیار تیم فنی و تخصصی این مرکز قرار دهند.

اولین و آسان ترین راه ارتباط با تیم پشتیبانی مرکز تماس با شماره های ارتباطی قرار داده شده بر روی وب‌سایت است که کاربران می‌توانند از طریق آن به راحتی با افراد متخصص که تجربه و تخصص بسیار بالایی در تعمیر مدلهای مختلف سرفیس دارند ارتباط برقرار نموده و مشاوره‌های لازم را از آنها دریافت نمایند. برای افرادی که اهل استفاده از پیام رسان ها هستند نیز راه حل ارتباطی مستقیم از طریق واتساپ قرار داده شده است و کاربران از این طریق می‌توانند به راحتی با تیم پشتیبانی مرکز در ارتباط باشند و تمامی سوالات خود را در مورد مشکلات مختلف به وجود آمده برای سرفیس ها بپرسند. در صورت نیاز برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری ها تمامی راهنمایی های لازم از طریق ارتباط تلفنی و شماره چت واتساپ در اختیار شما قرار می گیرد تا بتوان ای در سریعترین زمان ممکن است خدمات ویژه که این مرکز در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.

شما می توانید با مراجعه حضوری به نمایندگی مایکروسافت سرفیس به راحتی دستگاه خود را به دست متخصصین فنی این مجموعه بسپارید و با خیال راحت شاهد تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری آن و حل شدن تمامی مشکلات آن با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته باشید.

در کنار این موضوع با توجه به اهمیت زمان و صرفه‌جویی در هزینه‌ها تیم تخصصی نمایندگی سرفیس در ایران این امکان را در اختیار کاربران قرار داده است تا از طریق ارسال دستگاه با پیک معتمد مجموعه هم در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنند و هم سلامت و امنیت دستگاه خود را در حین جابجایی برای تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری تامین نمایند.

تعمیرات تخصصی با تجهیزات تخصصی

سرفیس ها محصولات لاکچری و گرانقیمت هستند که البته از امکانات بسیار بالایی برخوردار بوده و کاربرانی که به دنبال استفاده از یک لپ تاپ و سیستم بسیار پر قدرت و همه چی تمام هستند به سراغ خرید این محصولات می روند.

سرفیس به دلیل قیمت بسیار بالایی که دارند معمولاً دغدغه تعمیر سرفیس را برای کاربران به همراه دارند و اکثر کسانی که از این دستگاه ها استفاده می کنند معمولا نگران هزینه ها و کیفیت عملیات تعمیر دستگاه خود هستند.

در گام اول شما باید به سراغ استفاده از خدمات یک مرکز معتبر و مطمئن بروید که نمایندگی مایکروسافت سرفیس با استخدام تیم فنی و متخصص در زمینه تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع مدلهای مختلف سرفیس که تجربه و دانش بسیار بالایی در این زمینه دارند و البته در دوره‌های آموزشی مختلفی نیز به صورت همزمان شرکت می‌کنند سعی کرده است تا تمامی دغدغه و نگرانی شما را برای اطمینان به یک مرکز معتبر از بین ببرد.

برای بالا بردن کیفیت عملیات تعمیرات سرفیس نیز از دستگاه ها و تجهیزات بسیار به روز و پیشرفته استفاده شده است که پس از تست و عیب یابی اولیه دستگاه مشخص می‌کند کدام قسمت سرفیس شما دچار مشکل شده است و کدام قسمت آن در سلامت کامل به سر می‌برد. این موضوع علاوه بر بالا بردن سرعت عملیات تعمیر و قدرت شناسایی مشکلات به وجود آمده برای سرفیس ها، به شما این امکان را می‌دهد تا خیالتان از بابت سالم ماندن دیگر قسمت سخت‌افزاری دستگاه راحت باشد و نیازی به تعمیر آنها نداشته باشید حتی در عملیات تعمیر مشکلات داخلی در ساختار این قسمت به وجود نیاید.

پس بطور کلی می توان گفت که تیم نمایندگی سرفیس با استفاده از ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و به روز ابتدا نسبت به تست و عیب یابی دستگاه ها اقدام نموده و پس از آن با استفاده از این دستگاه های به روز و پیشرفته تمامی عملیات سرفیس ها را به صورت صفر تا صد و به صورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام می دهد.

نمایندگی سرفیس و ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات

لوازم جانبی اصلی و اورجینال

یکی دیگر از دغدغه های اصلی که دارندگان سرفیس با آن دست و پنجه نرم می کنند، تهیه لوازم جانبی این محصولات به صورت کاملاً اصلی و اورجینال است.

در نمایندگی سرفیس می توانید تمامی لوازم جانبی سرفیس ها از جمله کیبورد و قلم که معمولاً در بسته بندی های این محصولات گذاشته نمی‌شوند را به راحتی و با قیمت بسیار مناسب و البته با تضمین و ضمانت نامه کتبی در مورد اصالت و اورجینال بودن این محصولات خریداری نمایید.

علاوه بر این در عملیات تعمیر زمانی که یک قسمت سخت‌افزاری از سرفیس شما به دلیل حجم بالای خرابی‌ها قابلیت تعمیر نداشته باشد تیم نمایندگی قطعات اصلی و اورجینال اقدام می‌نماید.

تیم نمایندگی سرفیس رسالت خود می‌داند که برای حفظ کارایی و کیفیت بالای تمامی مدل های مختلف محصولات سرفیس از تجهیزات و ابزار بسیار پیشرفته برای تعمیر آنها و از سخت افزار اصلی و اورجینال برای تعویض قطعات خراب شده این محصولات استفاده نماید تا شما با پرداخت مناسب ترین هزینه بتوانید بهترین کارایی و کیفیت را از دستگاه خود شاهد باشید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایندگی سرفیس و ارائه گارانتی معتبر برای تعمیرات

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *