نمایشگر 34 اینچی فیلیپس Evnia معرفی شد

نمایشگر 34 اینچی فیلیپس Evnia معرفی شد

فیلیپس مجموعه جدیدی از مانیتورها را در هند راه اندازی کرده است. این مانیتور 34 اینچی بازی Evnia است. مشخصات و ویژگی های پرچمدار را در خود جای داده است. فیلیپس می‌گوید که مانیتورهای Evnia با افزودن تازگی، ممتاز و ظرافت، فلسفه «دوباره اختراع قوانین» برند را تجسم می‌دهند. درباره راه اندازی فیلیپس هند گفت: «ما در فیلیپس معتقدیم که لذت بازی باید برای همه قابل دسترسی باشد. هدف ما برای Evnia این است که علاقه مندان به بازی امروز را با کل دنیای بازی آشنا کنیم و جامعه بازی و ورزش های الکترونیکی را گرد هم بیاوریم.

مانیتور گیمینگ Philips Evnia از یک پنل LCD 34 اینچی با رزولوشن WQHD و نرخ تازه سازی 165 هرتز بهره می برد. این صفحه نمایش منحنی با زاویه دید 178 درجه دارد و صفحه نمایش از نور پس زمینه Mini LED با 1152 منطقه کم نور محلی برای سیاهی عمیق تر و سفیدهای روشن تر استفاده می کند. این مانیتور دارای حداکثر روشنایی 1400 نیت، طیف رنگی 97 درصد DCI-P3، 1.07 میلیارد رنگ و گواهی DisplayHDR 1400 است.

مانیتور بازی Philips Evnia با تاخیر ورودی کم، زمان پاسخگویی 2.5 میلی‌ثانیه و همگام‌سازی تطبیقی ​​برای تجربه بازی روان‌تر ارائه می‌شود. همچنین دارای حالت تصویر در تصویر و تصویر به تصویر است. در قسمت جلویی صدا، به دو بلندگوی داخلی مجهز شده است که صدای خروجی 5 واتی تولید می کند که توسط DTS تنظیم شده است.

مانیتور بازی Philips Evnia با پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع، شیب و گزینه های چرخشی. همچنین دارای فناوری Ambiglow است که محتوای روی صفحه را افزایش می‌دهد و نور محیطی را در پشت ایجاد می‌کند و تجربه تماشای منحصر به فرد و همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌دهد.

گزینه های اتصال در مانیتور بازی Philips Evnia شامل پورت USB 3.2، پورت USB-B، 4 پورت USB-A، خروجی صدا و پورت HDCP 1.4 است. فیلیپس هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن مانیتور بازی Evnia را اعلام نکرده است. ما این پست را زمانی که فاش شد به روز خواهیم کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جاروبرقی رباتی فیلیپس R6 Slim معرفی شد

نظرات در مورد : نمایشگر 34 اینچی فیلیپس Evnia معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *